СИНЕКТИКА ИНТЕР РЕКРУТМЪНТ ООД
Административен координатор
София
full-time

Административен координатор

София full-time

About us

Нашият клиент е европейска компания с лидерски позиции на пазара в областта на продажба на финансови продукти и услуги. Във връзка с развитие на структурата си, компанията търси "Административен координатор".

Responsibilities

Подпомага технически дейността на Оперативния и HR мениджър на компанията
Организира административната дейност, графици на срещи, организиране на обучения, командировки на служители, наемане на зали, хотели.
Води деловодство, поддържа архив на фирмена документация
Поддържа контакти с доставчици на стоки и услуги за функционирането на офиса
Участва в процеса на отчитане на дейността на колеги от търговския екип
Поддържа съдържанието във фирмените страници в Linkedin, Facebook
Подпомага административно задачи, свързани с трудовата медицина
Следи и организира платежните документи и плащанията по фактури, изпраща документи към счетоводството;
Осигурява техническа помощ при създаване, коригиране и/или публикуване на маркетингови материали/информация за продукти и услуги на компанията

Requirements and necessary skills

Висше образование;
Професионален опит – 2 - 3г на релевантна позиция ;
Много добро ниво на английски език;
Компютърни умения - MS Office, MS Outlook; предимство е работа със ЕРП система

We offer

Възможност за професионална реализация и развитие в утвърдена европейска компания с богато портфолио продукти и отлични позиции на пазара. Отлични условия за работа, офис в центъра на София, работно време от 9 – 17.30, понеделник – петък, конкурентно възнаграждение с възможност за развитие, социален пакет.

Ако проявявате интерес към нашето предложение, моля изпратете автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и подлежат на специален режим на защита, съгласно изискванията на ЗЗЛД.
С всички кандидати, одобрени по документи ще бъде проведено интервю.

Contact Information

Phone: 02 873 95 94