International Business School Bulgaria
Администратор отдел „Учебна дейност“
София
full-time
Between 2000 and 3000 bgn

Администратор отдел „Учебна дейност“

София full-time Between 2000 and 3000 bgn

About us

Международното висше бизнес училище е частна образователна институция с утвърдена репутация и над 30-годишна история в подготовката на висококвалифицирани кадри в областта на икономиката, управлението, туризма и публичната администрация. Учебните ни програми отразяват съвременните нужди на бизнеса и обществото, като съчетават академична дълбочина с практическа насоченост.
Нашата мисия е да изграждаме иновативни лидери с глобално мислене, предприемачески дух и етично поведение. Подготвяме студентите си за предизвикателствата на динамичната международна среда, чрез съвременно образование, научноизследователска дейност и активно партньорство с бизнеса.
МВБУ се стреми да бъде водещ международно признат образователен център, който предлага конкурентно и отговорно образование в съответствие с европейските и глобалните стандарти.
Като работодател, ние ценим професионализма, етичната отговорност и стремежа към иновации. Предоставяме възможности за дългосрочно кариерно развитие, работа в динамична академична среда, участие в национални и международни проекти. Присъединете се към сплотената академична общност на модерния бизнес университет – Международното висше бизнес училище

Responsibilities

• Администрира процесите по записване, прекъсване, възстановяване и дипломиране на студенти.
• Води и съхранява учебната документация: планове, графици, протоколи, уверения, дипломи.
• Обработва и актуализира данни в университетската информационна система.
• Изготвя административни справки, заповеди, доклади и статистика.
• Комуникира с преподаватели, студенти и др. – чрез информационната платформа, лично, по телефон и електронна поща.
• Администрира дистанционното обучение в платформи като Moodle, MS Teams и др.
• Подпомага преподавателите и студентите в електронна среда.

Requirements and necessary skills

• Мин. 1 година административен опит; предимство – в образователна институция.
• Много добра компютърна грамотност (MS Office, електронен документооборот, студентски системи).
• Опит с LMS платформи е предимство.
• Отлични комуникационни и организационни умения, конфиденциалност, инициативност и високо чувство за отговорност.
• Английски език, B2.

We offer

• Работа в реномиран бизнес университет с модерна визия.
• Административна позиция с възможности за професионално развитие и кариера.
• Възнаграждение: Стартова заплата от 1900 до 2200 лв. бруто (според опита и квалификацията).
• 22 дни платен годишен отпуск.
• Въвеждащо обучение, подкрепяща колегиална среда и възможност за допълнителна квалификация.
• Участие в академични национални и международни инициативи.