Администратор в офис на Еконт
София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Администратор в офис на Еконт

София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

Описание на позицията

Хората в офисите са лицата, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с крайните клиенти, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Служителите в офисите най-добре познават потребностите и желанията на клиентите, затова често успяват да ги превърнат в приятели на бранда.

Успешният администратор офис:
• гарантира, че услугата на Еконт е по мярка на клиента. Винаги намира правилното решение на конкретната нужда.
• обслужва с грижа и доверие. Проявява човещина, разбиране и внимание към клиента.
• има нюх за продажби, привлича нови клиенти и умее да организира както документи, така и задачи, хора и ресурси.
• общува активно с колеги и клиенти и има нагласата “Ще направя нужното”, “Всичко е възможно” и “Зависи от мен”.
• се ориентира бързо в нови софтуери.
• вижда възможностите във всяко предложение и се чувства комфортно в динамиката на промяната.

Като част от екипа на един от партньорите ни в кв. Лозенец в град София, ти ще:
• приемаш, предаваш и съхраняваш пратки в офиса и свързаните с това документи
• организираш превозването на пратките между логистичния център и офиса
• обработваш парични преводи

Ако си организиран, приветлив и отговорен. Ако се разбираш с хора от 5 до 95 годишна възраст и комуникирате свободно. Каним те да бъдеш едно от лицата на бранда Еконт.

Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат е сключи трудов договор с Еконт Експрес ЕООД.

Информация за контакт

Телефон: +359 899 102 288

VCD