Elevate
more than 300 служителя Apply See employer
Асистент - административни проекти с НЕМСКИ език
София
full-time
Between 3000 and 4000 bgn

Асистент - административни проекти с НЕМСКИ език

София full-time Between 3000 and 4000 bgn

About us

Elevate (доскоро Easy Consult) е компания с многобройни успехи и дългогодишен опит, специализирана в процесите по подбор и управление на персонал. С над 20 години опит, ние работим от 12 офиса в 7 държави, включително Германия, България, САЩ, Полша, Румъния, Сърбия и Хърватия.
В България имаме офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен и предлагаме кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Производство, Автомобилостроене, Финанси, Банково и Застрахователно дело, Търговия, Логистика, Авиация и Туризъм.


Наемаме: Асистенти с Немски език

Responsibilities

На тази позиция Вие ще:

• Развивате професионалните си умения в област, която Ви е интересна – техническа поддръжка, клиентски запитвания, счетоводство и финанси и др.
• Водите кореспонденция с чуждестранни клиенти по телефон, имейл и/или чат;
• Помагате за намиране на решение на клиентски проблеми;
• Поддържате високо професионално ниво и изграждате дългосрочни отношения, които развиват бизнеса на компанията;
• Въвеждате необходимата информация във фирмените бази данни.

Requirements and necessary skills

Това са и изискванията ни:

• Отлично ниво на Немски, Френски, Полски, Португалски, Италиански, Испански или Холандски език;
• Английски език на работно ниво;
• Компютърна грамотност;
• Много добри комуникативни умения;
• Добри организационни умения и способност за работа в екип.

We offer

Какво да очаквате от нашите клиенти?

• Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;
• Атрактивна заплата, комбинирана с допълнителна бонусна схема;
• Богат социален пакет - карта за спорт, безплатни напитки и храна в офиса, релакс зона, тиймбилдинги, частична възможност за работа от вкъщи и други;
• Различни обучения и сертификати за служителите;
• Приветлива и модерна офис атмосфера с комуникативна локация;
• Динамична и предизвикателна работна среда.

Защо да кандидатствате с Изи Консулт?

1. Консултираме индивидуално всички кандидати!
2. Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване!
3. Даваме насоки и споделяме практики за успешно представяне по време на интервюто!
4. Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!

Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
*Предлагаме и безплатна кариерна консултация!

Предлагаме работа в следните сфери:

 Обслужване на клиенти и координация на проекти
 Счетоводство и финанси
 Транспорт, логистика и спедиция
 Продажби, маркетинг и човешки ресурси
 Администрация и офис дейности

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г

Contact Information

Phone: 02/440 0700