Асистент Международни клиенти с Различни езици
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Асистент Международни клиенти с Различни езици

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.

Нашият клиент е водеща интернационална компания в областта на предoставяне на комуникационни решения за бизнес клиенти. Във връзка със свой нов проект, в гр.София, търси амбициозни и мотивирани личности за ролята на консултант международни клиенти с:

- Френски
- Немски
- Холандски
- Полски
- Италиански

Отговорности

Основни задължения:

- Обслужване на клиентски запитвания по телефон, чат или имейл;
- Разрешаване на казуси и клиентски проблеми;
- Координиране на различни канали за комуникация;
- Анализиране, администриране на получената информация.

Изисквания и необходими умения

Основни изисквания:

- Отлично владеене на главния език;
- Работно ниво на английски език – минимум В1-С1;
- Добра компютърна грамотност;
- Отлични комуникативни умения.

Ние Ви предлагаме

Компанията предлага:

- Мотивиращо заплащане + бонусна система;
- Социален пакет;
- Възможност за кариерно развитие във всички насоки на компанията;
- Различни обучения и сертификати за служителите.

Ако това предложение представлява интерес за Вас, ще очакваме актуалното Ви CV на английски език.

Услугите на са напълно конфиденциални и безплатни за кандидатите!

Ако имате допълнителни въпроси, може да се свържете директно с нас директно на 0882 356 944 или denitsa.gineva@easyconsultbg.com

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.

HRW 2019