Лидл България ЕООД & КО. КД
Асистент на Директор Човешки ресурси (м/ж)
София
длъжност на пълно работно време

Асистент на Директор Човешки ресурси (м/ж)

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

С над 120 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече над 13 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.
В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.

Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствай сега!

За нашия офис в гр. София търсим:

Асистент на Директор Човешки ресурси (м/ж)

Какво ще правиш?
Ще подпомагаш Директор Човешки ресурси в ежедневните задачи и в управлението на графика;
Ще организираш самостоятелно дейността в офиса, ще следиш и спазваш зададените срокове;
Ще изготвяш справки, презентации и доклади;
Ще водиш кореспонденция, ще извършваш преводи;
Ще организираш служебни пътувания;
Ще изготвяш протоколи от срещи, ще проверяваш отчети и ще поддържаш вътрешнофирмен архив, в това число и електронен;
Ще координираш работата на ресор Човешки ресурси с други отдели
Ще координираш коректното използване на конферентните зали, както и тяхното обезпечаване като подреждане и техническо оборудване;
Ще подпомагаш дейността при организиране на мероприятия и кетъринг;
Ще работиш по допълнителни проекти, зададени от прекия ръководител.
Какво очакваме от теб?
Завършено висше образование;
Опит на административна длъжност, опит в сферата на човешки ресурси ще се счита се предимство;;
Езикова компетентност: английски на много добро ниво, владеенето на немски език ще се счита за сериозно предимство;
Отлична компютърна грамотност, като от особено значение е свободното използване на MS Excel, MS Word и MS PowerPoint.;
Много добри организационни и комуникационни умения; внимание към детайла и успешно приоритизиране на поставените задачи;
Чувство за конфиденциалност и умения за работа с поверителна информация;
Приветливост и умения за сътрудничество с други хора.
Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение.
Ваучери за храна в размер на 200 лв./месечно.
Допълнително здравно застраховане.
Карта Мultisport на преференциална цена.
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден.
Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете.
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас.
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас.
Коледен бонус.
Работно място – гр. София, Бизнес парк – жк. Младост 4.

Кандидатствай онлайн сега!

Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяйте да я изпратите;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочете актуален телефонен номер;
Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.

Лидл България гарантира:

Коректно отношение;
Дисциплина, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС и българското законодателство;
За нас „равно заплащане“ не е просто израз – това е ангажимент на отговорен работодател, който изпълняваме чрез прозрачната си система за възнаграждения;
Ясни приоритети и ценностна система.

*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.

Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв.;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner