HRS Bulgaria
Асистент обработване на клиентски запитвания с Немски език
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Асистент обработване на клиентски запитвания с Немски език

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, търсим мотивирани кандидати, които да се присъединят към екип от професионалисти на позиция:
Астистен обработване на клиентски запитвания с Немски език

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.

Отговорности

Обработване на клиентски запитвания по телефон и e-mail;
Запознаване на клиентите с допълнителните продукти и услуги на компанията;
Разрешаване на различни казуси и следене за качеството на обслужване;
Административни задачи, свързани с поддръжка на вътрешни данни.

Изисквания и необходими умения

Немски език на много добро ниво - С1;
Добро ниво на английски език;
Добра компютърна грамотност;
Позицията е подходяща за студенти.

Ние Ви предлагаме

Работа от модерен офис;
Отлично възнаграждение и бонус система;
Гъвкаво работно време;
Позитивна и подкрепяща работна среда;
Възможности за професионално развитие;
Платено онлайн обучение;
Богат социален пакет - ваучери за храна, спортна карта, транспортна карта и допълнително здравно осигуряване.

Информация за контакт

Телефон: 02 419 14 14