Твоите задачи:
Подпомагане на търговеца при подбора и договарянето на асортимент в
отдел Сухи храни
Проследяване на наличности, заявки и доставки
Подготовка и анализ на данни за продажби и стокови движения
Контакт с доставчици и вътрешни отдели за координация на
процесите
Следене за правилното представяне и подредба на стоките спрямо
стандартите накомпанията
Подпомагане при изготвяне на промоции и акции
Нашето предложение:
Конкурентна заплата и постоянен договор с 6 месеца изпитателен
срок
22 дни платен отпуск, плюс бонус – още 1 ден за всеки 5 години,
прекарани при нас
Специален фонд за подкрепа при лечение, защото здравето е
най-важно
Ваучери за храна до 200 лв. всеки месец
Стандартно работно време с електронно отчитане до минута и…
по-кратки петъци
600 лв. еднократен бонус при раждане на дете – за още повече
семейна радост
Допълнително здравно осигуряване, спортна карта със самоучастие и
подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете, първи учебен ден и
др.
Възможности за курсове и обучения – защото инвестираме в хората
си
Фирмени инициативи и събития – защото работата е по-хубава, когато
е споделена
Твоят профил:
Завършено висше образование
Минимум 2 години опит в сферата
Отлична компютърна грамотност и задължително много добро владеене
на Excel
Много добро владеене на немски и/или английски език писмено и
говоримо
Добри организационни и комуникативни умения
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се
свържем с теб по телефона.