Изисквания и необходими умения
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- степен на образование: висше - минимална образователна степен
„магистър“;
- ранг: V старши или
- професионален опит: 6 (шест) години трудов и/или служебен стаж в
професионална област „Строителство, архитектура и геодезия“ или
„Право“.
2. Специфични изисквания за заемане на длъжността, определени в
специфични нормативни актове:
- наличие на сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор”,
издаден от министъра на финансите, съгласно чл. 45, ал. 1 от Закона
за вътрешния одит в публичния сектор, или валиден международно
признат сертификат за вътрешен одитор (CIA или CGAP).
3. Допълнителни изисквания за длъжността, определени въз основа на
компетентностите, които са необходими за ръководни длъжности в
администрацията:
- образование - висше, степен „магистър“ в професионална област:
„Строителство, архитектура и геодезия“ или „Право“ с придобита
юридическа правоспособност;
- професионален опит - 6 (шест) години трудов и/или служебен стаж в
областта на одита и/или управлението и/или контрола на проекти с
финансиране от Европейския съюз, от които 2 години опит в областта
на одита и/или управлението и/или контрола на инвестиционни
проекти;
- владеене на английски език на ниво, позволяващо разбирането на
професионални материали (отличното владеене е предимство);
- умения за обработване на дигитална информация, създаване на
съдържание, дигитална комуникация, работа с MS Office,
правно-информационни продукти, Internet.
4. Начин за провеждане на конкурса: практически изпит и
интервю.
5. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за
участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение 3 към чл. 17, ал. 2 от
Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на
държавни служители /НПКПМДСл/). Забележка: Българските граждани,
които са отбелязали в заявлението, че са преминали срочна служба в
доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на
въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при
кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати
равни крайни резултати от проведената процедура;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПДМСл;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна
степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се
изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в
Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите
студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и
издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото
в чужбина образование е вписан в регистрите за академично
признаване на Националния център за информация и документация, в
заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за
признаване, като копие на дипломата не се прилага;
- Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта
на професионалния опит (копия от трудова книжка и/или служебна
книжка, и/или осигурителна книжка, и/или от други еквивалентни
документи);
- Копия на документи, удостоверяващи придобития ранг (ако има
такива);
- Автобиография.
6. Документите следва да бъдат представени, лично или чрез
пълномощник, в срок до 23.06.2025 г., включително, в сградата на
Изпълнителна агенция „Одит на средствата от Европейския съюз” на
ул. „Славянска” № 4, гр. София, стая № 501, ет. 5 - всеки работен
ден от 9:00 до 17:30 часа, или по електронната поща на електронен
адрес: aeuf@minfin.bg, като в този случай заявлението и
декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл следва да бъдат
подписани от кандидата с електронен подпис.
7. Списъци и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват
на интернет страницата на ИА „Одит на средствата от Европейския
съюз“ (www.aeuf.minfin.bg), рубрика „Кариери“.
8. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1077 лв.
(при назначаване основната заплата ще бъде определена съгласно чл.
67, ал. 4 от Закона за държавния служител и Наредбата за заплатите
на служителите в държавната администрация).