• Прилага бизнес политиката на Банката в района, ръководи,
организира и контролира цялостната дейност в банковия филиал;
• Осъществява активни контакти с настоящи и потенциални клиенти на
Банката, с цел привличането им и установяване на дългосрочни
взаимоотношения с тях;
• Управлява всички финансови, човешки, материални и информационни
ресурси, с цел постигане на максимална ефективност от банковата
дейност, разширяване на бизнеса и нарастване на печалбата;
• Следи и носи отговорност за изпълнението на поставените пред
банковия филиал бизнес цели и осигурява качественото обслужване на
клиентите на Банката;
• Проследява и анализира търговските резултати и удовлетвореността
на клиентите от предоставяните банкови продукти и услуги;
• Допринася с личен пример за добрия имидж и репутация на Банката,
с цел постигане на висока ефективност и пазарен успех в района.