Изисквания и необходими умения
Задължения и отговорности:
-Отговаря за управлението и организацията
на екипа на фирмата, за изпълнение на бюджета и поставените цели
във всички бизнес линии
-Отговаря на ефективното и навременно проучване и текущ анализ на
потенциала на пазара, като има водеща роля в предлагането и
реализацията на дейности и мерки за развитие на бизнеса
-Дава аргументирани предложения за разработването и реализацията на
стратегията на фирмата за развитие и управление на продуктите и
клиентските сегменти, с оглед максимално успешни продажби
-Отговаря за поддържане на качеството на обслужване в клона, като
организира функциите и дейностите по обслужване на клиенти,
контролира за стриктно изпълнение на стандартите за обслужване
-Отговаря за стриктното информирано и мотивирано прилагане на
вътрешните и външни нормативни изисквания, правила и процедури по
отношение на всички дейности
-Изготвя анализи, справки и отчети за дейността на фирмата и
резултатите от нея
Изисквания към кандидатите:
-Висше образование (образователна степен в областта на икономиката
се счита за голямо предимство)
-Мин. 2 години опит в управлението на дейност и екип в
застрахователната сфера
-Английски език (разговорен)
-Руски / Немски се счита за предимство
-Опит в управлението на екип, ангажиран с дейности по
застраховане
-Умения и опит в целеполагане и организация на бюджетен процес
-Умения и опит в планиране и контрол на дейност на екип,
приоритизиране, разпределяне и делегиране на задачи
-Лидерски качества и организаторски умения
-Умения за анализ на информация
-Отлични комуникативни умения, умения за убеждаване и за водене на
преговори
-Инициативност и проактивност
-Гъвкавост, адаптивност и ресурс за работа под напрежение