В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие,
равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно
отговорността ни към нашите служители и обществото и се стараем да
бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и
диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и
чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен
компонент да постигнем успеха, към който се стремим и че крайната
цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с
ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята
уникалност и да станеш част от нашият екип, където заедно да бъдем
Първи!
Следвайки неизменно корпоративните ни ценности, ние искаме да бъдем
еталон в банковата дейност като поставяме интересите на клиентите в
центъра на нашата дейност и чрез постигане на устойчив и печеливш
ръст изпълняваме нашата роля в обществото.
ОББ АД е основана през 1992 г. посредством сливането на 22
български регионални търговски банки, което е първият и най-мащабен
консолидационен проект в българския банков сектор, а от 2017 г.
Банката вече е част от белгийската банково-застрахователна група
КВС, която в момента е най-голямата финансова група в България
ОСНОВНИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА:
• Управление и мониторинг на клиентските данни в основната банкова
система
• Осигуряване на точни и консистентни клиентски данни в системите,
чрез осигуряване на съответствие с груповите ключови контроли в
процеса на администриране на клиента
• Актуализиране и корекции на клиентски данни съгласно индикаторите
за качество на данните
• Внедряване на проверки и контроли за валидиране на данни в
системите
• Наблюдение и контрол на потоците, свързани със статичните данни
на клиента
• Изготвяне на регулярни справки за състоянието на клиентските
данни и прогреса на промените по тях
• Предлага системни контроли и правила за валидиране на въвежданите
данни в основните системи
• Иницииране и/или участва в техническото разработване на системни
контроли/логически проверки/DQI
• Действа като съветник при решение за промени в други системи,
свързани с потока на клиентски данни
• Участва в техническото разработване на системни
контроли/логически проверки/DQI
ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
• висше икономическо или техническо образование
• професионален опит минимум 3 години банков стаж;
• опит в анализ и обработка на данни (data management/big data
analysis)
• умения/ специализирани знания: задълбочени познания на MS Office
(в т.ч. excel, работа с функции, макроси), познания по SQL;
• аналитични и технически умения за работа с данни;
• владеене на английски език e предимство
• умения за работа в екип
ПРИ НАС ЩЕ ОТКРИЕТЕ:
• Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в
най-голямата финансова група в България
• Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
• Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и
уменията
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от
всички дружества, част от КВС в България
• Допълнително здравно осигуряване
• Застраховка Живот/ Злополука
• Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец
• Бонус за препоръчване на кандидат за работа
• Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
• Възможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време (важи за
позиции в Централно управление)
• 25 дни платен годишен отпуск +1 ден за рожден ден
• Преференциална такса за ползване на карта за спорт
• Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните
семейства при нужда
В случай че искате да станете част от страхотния ни екип, моля
изпратете ни своя актуална автобиография и мотивационно писмо.
Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на
интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват
при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.