Обща характеристика на длъжността „експерт“
Анализиране на потребностите от банкноти и монети, извършване на
проверки на банкноти и монети на отчет в касовото подразделение и
на наличности от банкноти и монети. Контролиране на работата в
касовото подразделение в изпълнение на разпорежданията на
ръководителя екип. Изготвяне на писма и справки за операциите с
банкноти и монети и за състоянието на наличностите с банкноти и
монети.
Изисквания:
• Висше образование – минимална образователна степен
„бакалавър“;
• Владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво А2 според
европейската езикова рамка);
• Познания за работа с MS Office и приложни програми.
Обща характеристика на длъжността „пазител ценности“
Работа с банкноти и монети и опазването им в съответствие с
вътрешните актове на банката, свързани с касовата дейност, с цел
качествено и сигурно обслужване на наличнопаричния оборот.
Изисквания:
• Средно образование;
• Познания за работа с MS Office и приложни програми.
Други изисквания за обявените позиции:
• Прецизност и отговорност;
• Умения за работа в екип;
• Способност за работа под напрежение;
• Способност за планиране и организиране на собствената си
дейност.
С предимство ще се ползват кандидатите, които имат професионален
опит в касовата дейност.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи и събеседване по
следния график:
Приемане на документи до 22.07.2025 г.
Провеждане на събеседване до 05.08.2025 г.
Кандидатите ще бъдат уведомявани своевременно за резултатите от
всеки етап.
Необходими документи: мотивационно писмо за позицията/ите, актуална
автобиография, копие на диплома за завършено образование,
сертификат/диплома за владеене на английски език, други
удостоверителни документи по преценка на кандидата.
За участие в подбора кандидатът следва да представи съгласие за
обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по
чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни.
Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката,
рубрика Кариери. Предоставянето на съгласие от кандидата е
необходимо за целите на разглеждане на подадените документи.
Документи се приемат по един от следните начини: 1. На e-mail:
HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат
изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр.
Плевен, ул. „Св. Климент Охридски” № 58 Б, Касово подразделение на
БНБ, гр. Плевен; 3. Лично в сградата на Касово подразделение на
БНБ, гр. Плевен.
Справки на тел.: 02 9145 1455 и 02 9145 2723.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани
посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини
по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по
сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата
на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата
на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и
относно свободното движение на такива данни и за отмяна на
Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и
Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на
кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на
човешките ресурси“.