ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Експерт входяща линия на Контактен център за клиенти - София Ref:HQ1264
София
длъжност на пълно работно време

Експерт входяща линия на Контактен център за клиенти - София Ref:HQ1264

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България? Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Експерт във Входяща линия - обслужване на клиенти.


В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни към нашите служители и обществото и се стараем да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен компонент да постигнем успеха, към който се стремим и че крайната цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята уникалност и да станеш част от нашият екип, където заедно да бъдем Първи!

Ако ти си:

С висше образование или все още студент
С отлични комуникативни способности
С добри компютърни умения
С добро владеене на английски език (предимство)
Амбициозен, мотивиран и желаеш работа в млад, усмихнат и динамичен колектив, то значи си попаднал на правилното място

Основни предизвикателства:

Входяща линия:

Консултира клиенти на банката при работа с електронно и мобилно банкиране, оказва активно съдействие и разрешава проблеми свързани с тях
Предоставя информация на настоящите и потенциални клиенти относно предлаганите банкови и застрахователни продукти
Отговаря на клиентски запитвания по телефон (при необходимост по имейл/чат), като осигурява високо ниво на обслужване на клиентите в областта на банковите и застрахователни продукти и услуги
Изяснява възникналите проблеми с клиентите и подпомага тяхното разрешаване

При нас ще намериш:

Възможност за хибриден модел на работа и гъвкаво работно време на смени (24/7)
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
Конкурентно възнаграждение и бонус по мотивационна програма, обвързан с постигнатите резултати
Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
Допълнително здравно осигуряване
Застраховка Живот/ Злополука
Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец
Бонус за препоръчване на кандидат за работа
Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
25 дни платен годишен отпуск + 1 допълнител ден за рожден ден
Преференциална такса за ползване на карта за спорт
Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда

Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Ние в Обединена българска банка вярваме, че нашите клиенти не мечтаят за кредит или застраховка, а за свой дом, кола, пътешествие. Вярваме, че искат да се чувстват спокойни и сигурни за себе си, своите близки, имуществото си. За да го постигнат, се нуждаят от финансиране и застраховки. Банково-застрахователният модел на КВС, който OББ и ДЗИ успешно развиват на българския пазар, дава именно това предимство на клиента – да получи цялостни финансови решения, пестейки средства и време. Това е нашето уникално предимство.