Държавно предприятие „Национална компания Железопътна инфраструктура“
Главен експерт, обществени поръчки
София
длъжност на пълно работно време

Главен експерт, обществени поръчки

София длъжност на пълно работно време

За нас

ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура” е създадено през 2002 г. като единствен управител на железопътната инфраструктура в България. Днес е най-голямото държавно предприятие с численост над 10 000 служители.

Отговорности

1. Изготвя документации за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки за строителство, услуги и доставки, включително такива свързани с изпълнение на проекти по оперативни програми, механизми и други, финансирани със средства на Европейските структурни и инвестиционни фондове по реда на ЗОП и ППЗОП и съгласно указанията и процедурните правила на програмата;
2. Изготвя решения за откриване на процедури, решения за одобряване на обявления за изменение и допълнителна информация, решения за предварителен подбор, решения за определяне на изпълнител, решения за прекратяване на процедури и др.;
3. Изготвя обявления за: обществени поръчки, изменение на договор за обществени поръчки или рамкови споразумения, възлагане на поръчки, приключване на договор за обществени поръчки и други;
4. Участва в комисии за извършване на подбор на кандидатите и на участниците, разглеждане и оценка на офертите за участие, провеждане на преговори и диалог и класиране на участниците в процедури за възлагане на обществени поръчки;
5. Подготвя сключването на договори и рамкови споразумения с избраните изпълнители за възлагане на обществени поръчки;
6. Събира, обобщава и изпраща в Министерство на транспорта и съобщенията изискваните справки и информации;
7. Изпраща за публикуване всички документи и информация, свързана с обществените поръчки, в „Официален вестник” на Европейския съюз и Регистъра по обществени поръчки на АОП;
8. Изготвя и изпраща в АОП всички документи и информация за осъществяване на външен предварителен контрол от агенцията и отговаря за обмена на информация във връзка с контрола;
9. Изготвя и осъществява обмена на документи и съобщения между възложители, кандидати, участници и изпълнители на обществени поръчки;
10. Изготвя, обработва и публикува в Профила на купувача всички документи и информация съгласно разпоредбите на ЗОП и ППЗОП.

Изисквания и необходими умения

висше образование с ОКС „магистър”, професионална квалификация: икономист, юрист, инженер или друга, подходяща за изпълнение на длъжността и професионален опит 3 години

Ние Ви предлагаме

- Кариерно развитие;
- Постоянен и дългосрочен ангажимент по трудов договор;
- Ваучери за храна;
- Карта за безплатно пътуване по цялата жп мрежа в страната;
- Почивки в планински и морски бази на преференциални цени;
- Multisport карта;
- Еднократни социални суми;
- Въвеждащо обучение и безплатни последващи обучения;
- Допълнително пенсионно осигуряване;
- Медицинско обслужване и профилактика.

Информация за контакт

Телефон: 02/9322195