В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
Нашият партньор е утвърден пазарен лидер благодарение на
дългогодишния си опит в производството и успешното адаптиране към
динамично променящите се пазарни условия.
Клиентът ни предоставя висококачествени решения, които отговарят на
строгите международни изисквания на клиентите в различни
индустрии.
Спомагаме ги в подбора на опитен и мотивиран професионалист който
да оглави техния финансово-счетоводен екип в ролята на
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Позицията осъществява цялостната финансово счетоводната политика на
дружеството, което се изразява в навременното и качествено
изпълнение на финансово счетоводната дейност и изготвянето на
финансово счетоводна документация на дружеството.
Отговорности:
Организира, контролира и ръководи финансовата дейност, вътрешния
финансов контрол и счетоводството на дружеството;
Активно участва в разработването на финансовата и счетоводната
политика на дружеството и нейната реализация;
Извършва анализ на финансовото състояние и на финансовите резултати
на дружеството и предлага решения и мерки за подобряване на
работата;
Полага грижи за осигуряване на необходимите финансови средства за
изпълнение на всички дейности в системата на дружеството и предлага
решения за най-рационалното им използване;
Участва в разработването на бюджета на дружеството и счетоводните
отчети;
Следи за разкриване на финансови резерви, провеждане на режим на
икономии, предотвратяване на разхищения и злоупотреби с парични
средства и стоково материални ценности;
Информира ръководството и прави предложения по повод допуснати
глоби, неустойки, липси и излишъци на стоково материални
ценности;
Подписва платежни документи и счетоводни отчети.
Изисквания:
Минимум 3+ години опит на същата или подобна позиция;
Висше икономическо образование по „Счетоводство и контрол“ или
„Финанси“;
Много добро познаване на българското данъчно и осигурително
законодателство;
Задълбочени познания на законите и подзаконовите нормативни актове
и документи по счетоводната отчетност, финансовия и данъчен
контрол, трудовите и осигурителните отношения;
Организаторски способности, комбинативност, комуникативност и
способност за самостоятелна работа и работа в екип;
Отлични компютърни умения и работа с Microsoft Office пакет;
Комуникативност, лоялност и умение за работа в екип;
Познаване на изискванията на стандарта ISO 9001-2008 се счита за
предимство;
Владеене на английски език (писмено и говоримо) се счита за
предимство.
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Отлични условия на труд и работа в сплотен екип от
професионалисти;
Разнообразна работа с възможности за лична изява;
Дългосрочност и сигурност в трудовите взаимоотношения.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.