В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие,
равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно
отговорността ни към нашите служители и обществото и се стараем да
бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация и
диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и
чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен
компонент да постигнем успеха, към който се стремим и че крайната
цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с
ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята
уникалност и да станеш част от нашият екип, където заедно да бъдем
Първи!
Следвайки неизменно корпоративните ни ценности, ние искаме да бъдем
еталон в банковата дейност като поставяме интересите на клиентите в
центъра на нашата дейност и чрез постигане на устойчив и печеливш
ръст изпълняваме нашата роля в обществото.
ОББ АД е основана през 1992 г. посредством сливането на 22
български регионални търговски банки, което е първият и най-мащабен
консолидационен проект в българския банков сектор, а от 2017 г.
Банката вече е част от белгийската банково-застрахователна група
КВС, която в момента е най-голямата финансова група в България
Искаш ли да бъдеш част от най- голямата финансова група в България?
Сега е твоята възможност да се присъединиш, като Консултант
Продажби и Обслужване!
При нас ще намериш
Уникална възможност за старт на своята кариера или надграждане и
усъвършенстване на знанията, и допълнително професионално
развитие.
Условията включват:
• Конкурентно за сферата възнаграждение и атрактивна бонусна
схема;
• Допълнителна финансова премия в края на годината при постигане на
добри резултати
• Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от
всички дружества, част от КВС в България;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Застраховка Живот/ Злополука;
• Ваучери за храна;
• Допълнителна финансова подкрепа за важни събития от личен
характер;
• 25 дни платен годишен отпуск;
• Преференциална такса за ползване на карта за спорт;
• Възможност за присъединяване към солидарен фонд, който подпомага
служителите и техните семейства при нужда.
Позицията предлага надграждане и огромен потенциал за развитие в
модерна и иновативна среда, в която високо се цени личната
инициатива, идеите и добрата работа в екип.
И още:
• Динамика и развитие на продажбените умения;
• Активна комуникация и сътрудничество с клиенти;
• Предлагане и представяне на банкови продукти и услуги на
банката;
• Консултиране за застрахователни и спестовни продукти;
• Насърчаване и подпомагане на клиентите за използване на
дигиталните канали и зоните за самообслужване;
• Работа с парични средства.
Изисквания за позицията:
• Завършено средно/висше образование, или в процес на завършване
(икономическа специалност се счита за предимство);
• Фокус върху клиентската удовлетвореност и добра търговска
ориентация;
• Компютърна грамотност и добро владеене на английски език се счита
за предимство;
• Добре развити комуникационни умения, екипен дух и мотивация за
постигане на професионални и личностни резултати;
• В случай, че искате да станете част от страхотния ни екип, моля
изпратете ни своя актуална автобиография и мотивационно писмо.
В случай, че искате да станете част от страхотния ни екип, моля
изпратете ни своя актуална автобиография и мотивационно писмо.
Моля имайте предвид, че само кандидатите одобрени по документи ще
бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват
при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.
Нашите хора са нашия бранд! Стани част от нас! # TeamBlue