Кеш Кредит
Кредитен инспектор
София
длъжност на пълно работно време
От 500 до 1000 лв.

Кредитен инспектор

София длъжност на пълно работно време От 500 до 1000 лв.

За нас

Всичко започна с една идея. Да изградим социално отговорен, високотехнологичен бизнес, основаващ се на доверие и прозрачност, в центъра, на който е индивидуалното отношение и грижа към всеки клиент.

С днешна дата Кеш Кредит е водеща финансова институция, специализирана в областта на микро кредитирането. Благодарение на международно признатия ни иновативен модел, базиран на уникална методика за оценка на кредитния риск успешно развиваме и разширяваме своята дейност на местни и чужди пазари. Ето и някои от успехите, с които се гордеем, през последните години:

• Предоставяме най-бързото в България одобрение на кредит до 6 минути (с възможност и за изцяло автоматичен процес)
• Предлагаме първото в света кандидатстване за кредит през Viber
• Притежаваме уникален метод за кредитиране през информационни терминали (киоски) с едно плъзване на лична карта през четец, без попълване на документи
• Имаме първото интегрирано партньорство с мобилен оператор

Зад всичко това стоят нашите хора, те са ключът към успеха ни, те са нашето бъдеще и вдъхновение. С всяко тяхно усилие правим стъпка напред в стремежа ни да предоставяме на своите клиенти финансови услуги навсякъде и по всяко време.

Ако търсиш кауза, а не просто работа, кандидатствай за позицията Кредитен инспектор.

Отговорности

ТВОЯТА РОЛЯ Е ДА:
• Осъществяваш ежедневен контакт по телефона с кредитоискатели на компанията, с цел отпускане на кредит. Събираш и анализираш декларираната от кредитоискателите информация, извършваш оценка на кредитния риск и даваш становище за отпускане на кредит.
• Администрираш и контролираш спазването на всички вътрешни и външни регулации в областта – процедури, заповеди, указания, инструкции и др.
• Анализираш и отчиташ периодично резултатите от своята дейност и тази на отдела и при необходимост прави предложения за промени;

Изисквания и необходими умения

КАКВО ОЧАКВАМЕ ОТ ТЕБ:

• Минимум 1 година опит на подобна позиция;
• Опит в работа с данни от публични регистри;
• Отлични комуникативни умения. Препоръчително е да имате ясна дикция
• Аналитично мислене и способност за взимане на бързи решения;
• Умения за спазване на срокове и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
• Отлична финансова грамотност;
• Отлична компютърна грамотност;

Ние Ви предлагаме

НИЕ ЩЕ ТЕ ПОДКРЕПИМ С:

• Работа в млад и динамичен екип
• Възнаграждение без лимит
• Възможност за дългосрочно развитие
• Корпоративно обучение;
• Пакет социални придобивки;

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Информация за контакт

Телефон: 0885069201

ITCD