ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Мениджър Микробизнес клиенти
София
длъжност на пълно работно време

Мениджър Микробизнес клиенти

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Ние в Обединена българска банка вярваме, че нашите клиенти не мечтаят за кредит или застраховка, а за свой дом, кола, пътешествие. Вярваме, че искат да се чувстват спокойни и сигурни за себе си, своите близки, имуществото си. За да го постигнат, се нуждаят от финансиране и застраховки. Банково-застрахователният модел на КВС, който OББ и ДЗИ успешно развиват на българския пазар, дава именно това предимство на клиента – да получи цялостни финансови решения, пестейки средства и време. Това е нашето уникално предимство.


Ако Вие имате:
- Висше икономическо образование
- Минимум 2 години опит в областта на кредитирането във финансова институция
- Задълбочени познания за практиката и рисковете, свързани с кредитирането на микропредприятия
- Много добри познания по счетоводство
- Добро ниво на английски език (предимство)
- Компютърна грамотност (Word, Excel)
- Отлични комуникативни и презентационни умения
- Аналитично мислене
- Умения за работа в екип


И искате да:
- Управлявате портфейл от клиенти в сегмента микропредприятия
- Провеждате активни срещи с клиенти и предлагате услугите на банката в сегмента микропредприятия
- Подготвяте предложения за кредитиране на микропредприятия като:
- окомплектовате необходимите документи
- анализирате кредитни сделки
- предлагате кредити за одобрение от органите на банката
- изготвяте договори за отпускане и обезпечаване на кредитите


При нас ще намерите:
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
- Бонус по мотивационна схема, обвързан с резултатите
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна на стойност 80 лв. на месец
- Бонус за препоръчване на кандидат за работа
- Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
- Възможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време (важи за позиции в Централно управление)
- 25 дни платен годишен отпуск
- Преференциална такса за ползване на карта за спорт
- Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда


Споделете бъдещето си с нас!
Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

ОББ е основана през 1992г. посредством сливането на 22 български регионални търговски банки, което е първият и най-мащабен консолидационен проект в българския банков сектор, а от 2017 г. Банката вече е част от белгийската банково-застрахователна група КВС, която в момента е най-голямата финансова група в България.

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner