Пощенска банка / Юробанк България АД
Мениджър продажби пейрол бизнес
София
длъжност на пълно работно време

Мениджър продажби пейрол бизнес

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме:




Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации;

Доказана СТАБИЛНОСТ съчетана с ефективност, традиция и модерност;

Динамично РАЗВИТИЕ свързано с нови предизвикателства и перспективи;

Изключителна ЕКИПНОСТ изградена на взаимно доверие и подкрепа.




Имаме 30-годишно успешно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България. Ние сме модерна универсална банка, която предлага иновативни продукти и финансови решения на своите клиенти.




За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна реализация на амбициозните и талантливите, които имат шанс да израстват в компанията и да станат утрешните успешни лидери.




За Управление Индивидуални клиенти - сегменти и продажби, Отдел Пейрол бизнес, Пощенска банка търси да назначи отговорен и мотивиран служител за позиция




Мениджър Продажби Пейрол бизнес




Кратко описание на позицията:

Идентифициране и провеждане на срещи с потенциални клиенти, представяне на предимствата на пейрол решенията;
Водене на преговори и сключване на договори за пейрол;
Поддържане на дългосрочни отношения с клиенти и оказване на текуща подкрепа;
Проследяване на пазара и идентифициране на нови възможности за развитие на пейрол бизнеса;




Основни отговорности и задължения, свързани с позицията са:

Взаимодейства и сътрудничи с други функционално свързани с развитието на payroll бизнеса звена / Корпоративно банкиране, Банкиране на малък бизнес и Индивидуално Банкиране и алтернативни канали/.
Регулярно предоставя предложения и актуални оферти от страна на Банката, организира инициативи за популяризиране продуктите на банката пред служителите на корпоративни и институционални клиенти/Дни на Пощенска Банка и др.
Познава добре фирмения бизнес и специфика на дейността на компаниите, вкл. и принципа на осигуряване и кодекса за социално осигуряване .
Изпълнява конкретно поставени цели за привличане на брой нови клиенти с превод на работна заплата и поддържане на постоянен контакт с тях.
Познава отлично продуктите на банката и преференциите, предлагани за клиенти с превод на работна заплата




Изисквания за позицията са:

Висше икономическо образование - Икономика и мениджмънт, Търговия, Счетоводство, Икономика, Финанси или Банково дело;
Отлични презентационни умения и умения за водене на преговори;
Отлично владеене на граматически правилен български език – писмено и говоримо;
Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
Много добри компютърни умения, включително работа MS word, PowerPoint, MS Excel;
Способност за самостоятелно решаване на проблеми и самостоятелно намиране на нужната информация;
Способност за работа под напрежение и спазване на срокове;




Предлагаме Ви:

Атрактивно възнаграждение и допълнително финансово стимулиране;
Възможност за професионално и личностно развитие;
Ясно дефинирани кариерни пътеки;
Непрекъснати обучения и програми за развитие на потенциала;
Допълнително здравно и пенсионно осигуряване;
Работа в приятелска и динамична среда;
Участие в разнообразни социално-отговорни дейности;
Карта Multisport на преференциална цена;
Преференции при ползване на банковите ни продукти;




Ако сме те заинтригували, изпрати своя актуална автобиография на български или английски език.

Контакт ще бъде осъществен с всички кандидати, одобрени след предварителен подбор, при пълна конфиденциалност.