Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме:
Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации;
Доказана СТАБИЛНОСТ съчетана с ефективност, традиция и
модерност;
Динамично РАЗВИТИЕ свързано с нови предизвикателства и
перспективи;
Изключителна ЕКИПНОСТ изградена на взаимно доверие и подкрепа.
Имаме 30-годишно успешно присъствие сред лидерите на банковия пазар
в България. Ние сме модерна универсална банка, която предлага
иновативни продукти и финансови решения на своите клиенти.
За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за успешна
реализация на амбициозните и талантливите, които имат шанс да
израстват в компанията и да станат утрешните успешни лидери.
За Управление Индивидуални клиенти - сегменти и продажби, Отдел
Пейрол бизнес, Пощенска банка търси да назначи отговорен и
мотивиран служител за позиция
Мениджър Продажби Пейрол бизнес
Кратко описание на позицията:
Идентифициране и провеждане на срещи с потенциални клиенти,
представяне на предимствата на пейрол решенията;
Водене на преговори и сключване на договори за пейрол;
Поддържане на дългосрочни отношения с клиенти и оказване на текуща
подкрепа;
Проследяване на пазара и идентифициране на нови възможности за
развитие на пейрол бизнеса;
Основни отговорности и задължения, свързани с позицията са:
Взаимодейства и сътрудничи с други функционално свързани с
развитието на payroll бизнеса звена / Корпоративно банкиране,
Банкиране на малък бизнес и Индивидуално Банкиране и алтернативни
канали/.
Регулярно предоставя предложения и актуални оферти от страна на
Банката, организира инициативи за популяризиране продуктите на
банката пред служителите на корпоративни и институционални
клиенти/Дни на Пощенска Банка и др.
Познава добре фирмения бизнес и специфика на дейността на
компаниите, вкл. и принципа на осигуряване и кодекса за социално
осигуряване .
Изпълнява конкретно поставени цели за привличане на брой нови
клиенти с превод на работна заплата и поддържане на постоянен
контакт с тях.
Познава отлично продуктите на банката и преференциите, предлагани
за клиенти с превод на работна заплата
Изисквания за позицията са:
Висше икономическо образование - Икономика и мениджмънт, Търговия,
Счетоводство, Икономика, Финанси или Банково дело;
Отлични презентационни умения и умения за водене на преговори;
Отлично владеене на граматически правилен български език – писмено
и говоримо;
Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
Много добри компютърни умения, включително работа MS word,
PowerPoint, MS Excel;
Способност за самостоятелно решаване на проблеми и самостоятелно
намиране на нужната информация;
Способност за работа под напрежение и спазване на срокове;
Предлагаме Ви:
Атрактивно възнаграждение и допълнително финансово стимулиране;
Възможност за професионално и личностно развитие;
Ясно дефинирани кариерни пътеки;
Непрекъснати обучения и програми за развитие на потенциала;
Допълнително здравно и пенсионно осигуряване;
Работа в приятелска и динамична среда;
Участие в разнообразни социално-отговорни дейности;
Карта Multisport на преференциална цена;
Преференции при ползване на банковите ни продукти;
Ако сме те заинтригували, изпрати своя актуална автобиография на
български или английски език.
Контакт ще бъде осъществен с всички кандидати, одобрени след
предварителен подбор, при пълна конфиденциалност.