В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие,
равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно
отговорността ни към нашите
служители и обществото, и се стараем се да бъдем модел за
поведение, като насърчаваме откритата комуникация и диалог.
Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен и чут. В
ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен
компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната
цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с
ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята
уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем
Първи!
За страхотния и сплотен екип на Дирекция “Мултиканални продажби и
контактен център” търсим мотивиран и отговорен професионалист,
който ще има възможността да се сблъска със следните:
ОСНОВНИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА:
· Провежда бизнес срещи с кредитни посредници, агенции за недвижими
имоти,
строители, адвокати, застрахователи и финансови консултанти
· Отговаря за изпълнението на месечният, респективно годишният план
за продажби в поверения му регион
· Обучава кредитните консултанти на партньорите на ОББ за начина на
работа с
банката
· Активно развива взаимоотношенията с партньори с цел привличането
на повече
кредитоискатели за ипотечни кредити от тях
· Съдейства на кредитоискателите реферирани от партньори относно
необходимите
документи и стикова целия процес между кредитоискател, банковия
клон, юрист и
оценител
· Подпомага управителите на клонове на ОББ в поверения му регион
при сделките им с търговски партньори
· Администрира сключването на договори за партньорство и
посредничество и
плащанията по тях към търговските партньори на ОББ
· Подпомага дистанционно оперативни дейности на отдел
Управление
взаимоотношения с партньори.
ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
· Три години опит в областта във финансовата сфера или директните
продажби
· Висше образование или последна година на бакалавърска степен.
· Отлични комуникационни и презентационни умения
· Умения за водене на търговски преговори
· Амбиция за постигане на високи индивидуални резултати
· Умения за самостоятелно организиране и приоритизиране на текущите
задачи
· Много добро ниво на компютърна грамотност MS Office
· Опит в областта на ипотечното кредитиране или сериозно познаване
на пазара на
имоти е предимство
ПРИ НАС ЩЕ ОТКРИЕТЕ:
· Възможност за кариерно развитие в най-голямата финансова група в
България
· Въвеждаща менторска програма за повишаване квалификацията на
новоназначени
служители и последващи обучения
· Коледна премия, изплащана в края на всяка година
· 25 дни платен годишен отпуск
· Допълнителен ден отпуск за рожден ден
· Ваучери за храна на стойност 100лв.
· Допълнително здравно осигуряване и застраховка Живот
· Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от
всички дружества, част
от КВС Груп в България
· Преференциални цени и отстъпки (Карта за спорт, почивни бази и
др. обекти)
· Финансова подкрепа при значими лични събития (граждански брак,
раждане на дете и др.
В случай , че искате да станете част от страхотния ни екип, моля
изпратете ни своя
актуална автобиография.
Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на
интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват
при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.