ПРОФИ КРЕДИТ България ЕООД
Офис/ административен специалист
София
длъжност на непълно работно време

Офис/ административен специалист

София длъжност на непълно работно време

За нас

В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с над 20 години успешна история в Европа, ние имаме представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипините. Вече 18 години сме сред лидерите в небанковото кредитиране на българския пазар и продължаваме да се развиваме.

Новото попълнение, което търсим за нашия екип е:

ОФИС/ АДМИНИСТРАТИВЕН СПЕЦИАЛИСТ

Отговорности

- Комуникация с партньори, доставчици и контрагенти на компанията с цел навременно осигуряване на необходимото за безпроблемната работа в офиса (по отношение на снабдяване с храни и напитки/ канцелария, хигиена и контрол на достъпа, дребни ремонти);
- Административно обезпечаване на офис процесите – съгласуване/ координиране на договори, изготвяне на справки и различни видове документация;
- Поддържане на комфортна и професионална работна среда в Централен офис;
- Грижa за имуществото на компанията – от приемането и застраховането му, управлението на щетите, до предаването и текущия контрол;

Изисквания и необходими умения

- Висше образование;
- Отлични компютърни умения – Word, Excel, Power Point;
- Организационни способности и самостоятелност при взимане на решения;
- Активна шофьорска книжка се счита за предимство.

Ние Ви предлагаме

- Коректни трудови взаимоотношения;
- Атрактивен социален пакет с ваучери за храна, спортна карта, допълнително здравно осигуряване, гъвкаво работно време и много други;
- Възможност за развитие и обучения в рамките на компанията;
- Отлични условия на труд и шанс за кариерен растеж в международна среда.

Ако това звучи като предизвикателството, което търсиш, очакваме твоето кандидатура! Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.