В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
В момента търсим да назначим за наш партньор в строителен
сектор:
Офис координатор
Основни отговорности:
Обработване на информационните потоци, координиранe и осигуряване
безпроблемно протичане на деловата дейност на звената във
фирмата;
Ежедневно водене на комуникация с колеги от различни отдели на
компанията;
Обработване на фирмени документи в дигитален и хартиен вариант.
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение;
Работа на редовна смяна от понеделник до петък;
Офис в централната част на гр. Пловдив;
Дългосрочност на трудовите взаимоотношения;
Сериозно и отговорно отношение към своите служители.
Основни изисквания:
Идеалният кандидат е комуникативна личност, която е гъвкава в
отношенията си с различни видове хора;
Английски език на работно ниво /поне B2/
Немски език /голямо предимство/
Висше образование;
Предишен опит на подобна позиция минимум 2 години;
Отлична компютърна грамотност.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.