Офис мениджър
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Офис мениджър

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Асоциацията на банките в България обединява банковия сектор у нас. Ние представляваме интересите на банките пред държавни институции и насърчаваме устойчивото развитие на финансовата система. Tърсим мотивиран oфис мениджър, който да подпомага ежедневната работа на офиса ни в София.

Отговорности

Организиране на ежедневната административна дейност на офиса.
Координация на вътрешни срещи, подготовка на документи и протоколи.
Комуникация с членуващите банки, партньори, институции и доставчици.
Поддържане на кореспонденция, водене на входяща и изходяща документация.
Съдействие при логистика на събития, конференции и заседания на структурите към АББ.
Управление на офис консумативи, договори с външни доставчици и базова финансова администрация.

Изисквания и необходими умения

Опит на сходна позиция (офис мениджър, асистент на ръководство или др.).
Отлични организационни и комуникационни умения.
Свободно владеене на български и английски език - писмено и говоримо.
Умения за работа с MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Високо ниво на дискретност, отговорност и внимание към детайла.
Способност за самостоятелна работа и сътрудничество в малък професионален екип.
Позицията е подходяща и за студенти в областта на икономиката, администрацията или управлението, завършили поне втори курс, които търсят дългосрочно професионално развитие в банковия сектор. Позицията предоставя ценен практически опит в институционалната и регулаторната среда на бранша.

Ние Ви предлагаме

Професионална работна среда.

Възможност за контакт с водещи експерти и институции във финансовия сектор.

Стабилна позиция с дългосрочна перспектива.

Конкурентно възнаграждение.

Допълнително здравно осигуряване.

Допълнителни финансови стимули, обвързани с представянето.