HRS Bulgaria
Офис мениджър с английски
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Офис мениджър с английски

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!

Нашият партньор е добре позната международна компания. В момента те откриват своя НОВ споделен център за услуги в България и търсим мотивиран и готов за учене професионалист, който да се присъедини към техния екип на позиция:

Офис мениджър с английски

Отговорности

- Осигуряване на безпроблемното ежедневно функциониране на офиса за екипа;
- Организиране на служебни пътувания и съдействие при изготвяне на отчети за командировъчни разходи и обработка на фактури;
- Поръчка на офис консумативи и грижа за наличието на всички необходими материали;
- Актуализиране и поддържане на вътрешни записи и бази данни, като се гарантира тяхната точност и сигурност;
- Комуникация и координация с други екипи като Правен отдел, Данъци, Одит, ИТ и Човешки ресурси.

Изисквания и необходими умения

- Владеене на английски език (ниво C1);
- Умение за работа в динамична и променяща се среда;
- Умения за решаване на проблеми и желание за развитие;
- Добри организационни умения, структурираност, инициативност и надеждност;
- Професионален опит на сходна административна позиция в международна компания.

Ние Ви предлагаме

- Атрактивен пакет възнаграждение;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Карта за обществен транспорт;
- Спортна карта;
- Подаръци при раждане на дете и сватба;
- Изцяло нов, модерен офис в бизнес сграда клас А;
- Свежи плодове и закуски в офиса;
- Възможност за работа и развитие в нов SSC център;
- Обучителни и менторски програми.

Информация за контакт

Телефон: 02 419 14 14