Офис сътрудник
София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Офис сътрудник

София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

За нас

Фирма ГРИММ Сървис ЕООД е компания със седалище гр. София, България с фокус върху логистичната, диспечерска дейност и услуги извършвани в рамките на САЩ. Оптимална организация на товарене , транспортиране и доставка на материали и стоки на точното място и време по товарителници.

Отговорности

Въвежда документи, товарителници, в база данни, извършва справки отчети, анализи;
Обработва, класифицира документи в електронен вид и извършва контрол;

Извършва отчетна и контролна дейност за спазване на правилата за безопасност от водачите на товарни преозни средства в компанията, въведени от агенцията по безопасност на транспорта (DOT – Department of Transportation) и отдела за безопасност на тежкотоварните превозвачи (FMCSA – Federal Motor Carrier Safety Administration);
Извършва контрол посредством платформа за спазването на правилата за допустимия брой часове зад волана за деня и седмицата (HOS – Hours of Service)
Осъществява контрол на тахографите (ELD – електронно устройство за регистриране) .
Въвежда и следи да бъде винаги актуална информацията в базата данни на всеки водач - шофьорска книжка, сертификат на медицински преглед, сертификат за оценка на уменията (ако е приложим), валидна застраховка, пътни листи (log books)- дали са правилно попълнени, за извършени инспекций на превозното средство и водача, подготвя документи за регистрация в компанията при необходимост и др.

В случай на спрян шофьор от Инспектор за извършване на инспекция на превозното средство за механичната годност, тахограф, пълния набор на документи, които притежава и др. да се запознае своевременно с констатацийте по административните документи и да извърши всички необходими дейности за да се избегнат глоби, наказания, санкций както на водача така и за компанията.
Допълнителни дейности изискващи- намеса, подкрепа, корекция, информация и др.
Комуникира активно с шофьори, служители от други отдели, застрахователи и др.
Координира работата си с ръководител на отдел "Безопасност" и финансовия отдел на фирмата
Дава предложения за оптимизация на работния процес;

Изисквания и необходими умения

Подходящи сa кандидати, отговарящи на следните изисквания:

Висше образование - с предимство, Средно образование;
Отличен английски език - писмено и говоримо; руски език с предимство
Много добри познания по програмите от MS Office пакет, Ползване на програма Quick Books- с предимство
Познаване на американската култура;
Работно време 8 часа + 1 час почивка; съобразен със северно американското часово време.


Други умения и качества:
Комуникационни, организационни, аналитични умения,
Бързина и прецизност при изпълнение на задачите
Чувство за отговорност
Умения за работа в екип
Самостоятелно изпълнение и завършване на възложените задачи
Способности за анализ и докладване на данни
Способности за решаването на различни проблеми по бърз и коректен начин при зададени срокове
Внимание към подробностите
Ориентираност към резултати
Предприемчивост, организираност и желание за усвояване на нови знания

Ние Ви предлагаме

Ние Ви предлагаме
Възможности за придобиване на практически опит;
• Постоянен Трудов договор.
• Фирмено обучение;
• Редовно заплащане;
•20 дни платен годишен отпуск

•напитки в офиса-чай, кафе, минерална вода;
Careerdays.bg