Офис сътрудник
София
длъжност на пълно работно време

Офис сътрудник

София длъжност на пълно работно време

За нас

Фирма АМТЕСТ ЕООД, дистрибутор на машини и материали за монтаж на печатни платки на редица водещи световни производители в бранша, търси да направи част от нашия екип "Офис сътрудник".

Отговорности

- Поддържане и обновяване на база данни;
- Обработка на първични счетоводни документи;
- Подготвяне на оферти и други документи свързани с търговската дейност на фирмата;
- Електронно архивиране на документи;
- Изготвяне на месечни ВОП (вътрешно общностен Протокол);
- Класифициране и подреждане на документация;
- Изготвяне на справки и други документи за ръководството на фирмата.

Изисквания и необходими умения

- Добро владеене на английски език -¬ писмено и говоримо;
- Отлични компютърни умения - MS Office пакет (Word, Excel, Power Point)
- Умения за приоритизиране на поставените задачи и спазване на срокове
- Организираност, точност и прецизност при работа с документи
- Умения за работа в екип;
- Предишен опит в същата сфера - мин.1 година;
- Средно / Висше образование.

Ние Ви предлагаме

- Работа в сигурна и развиваща се компания със стабилни позиции на българския пазар;
- Възможност на развиване на лични и професионални качества;
- Постоянна работа, в екип от мотивирани и добре подготвени специалисти;
- Месторабота – офис в кв. Лозенец;
- Работно време: понеделник - петък: 09:00-18:00;
- Добро заплащане на базата на резултатите и способностите на кандидата;
Моля интересуващите се да изпратят CV и подробно мотивационно писмо. Документите на кандидати, които не отговарят на посочените изисквания няма да бъдат разглеждани.

Документите на всички кандидати са защитени по смисъла на ЗЗЛД.

ITCD