В HRS вярваме, че подходящата работa може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
За наш партньор - международна компания с дългогодишна история,
търсим Офис сътрудник.
Основни задължения:
- Работа с документи, въвеждане на данни за клиентите;
- Попълване на информация, необходима за разрешения и лицензи за
внос/износ;
- Поддържане на инвентара на консумативите и предвиждане на
необходимостта от нови;
-Подпомагане на процеса на връщане на гаранционни продукти и
осчетоводяване на рекламации в SAP и Excel;
- Съдействие във физическото организиране на входящите гаранционни
продукти в склада.
Компанията предлага:
- Финансова удовлетвореност и договор с пълни осигуровки;
- Стандартно работно време – Понеделник/Петък;
- Осигурен транспорт при нужда;
- ДЗО, карта Multisport;
- Въвеждащо обучение и приятелски екип.
Изисквания:
- Предишен административен опит се счита за предимство;
- Добри познания в работата с Microsoft Excel;
- Много добро владеене на Английски език – ниво B2;
- Внимание към детайла и отговорност към поетите ангажименти.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.