Оперативен Счетоводител
София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Оперативен Счетоводител

София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

За нас

Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.
Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.
През последните няколко години развихме експертиза, изградихме специализирани екипи и оптимизирахме услугите си, за да отговорим на специфичните нужди на следните динамично развиващи се сектори: Производство и Инженеринг; Aутсорсинг на Бизнес Процеси; Продажби, Маркетинг и Администрация; Информационни и Комуникационни Технологии; Логистика и Транспорт; Финанси и Банкиране
За един от нашите партньори, търсим Оперативен Счетоводител, за да се присъедини към екипа им.

Отговорности

Основните функции на длъжността включват:

• Осчетоводявване на първични счетоводни документи;
• Изготвяне на финансови отчети и справки;
• Изготвяне на статистическите отчети и приключването на съответни отчетни периоди;

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
• Висше икономическо образование,
• Минимум 5 години опит като счетоводител;
• Отлично владеене на анлийски език (C1);
• Отлично познаване на българските счетоводни стандарти;
• Отлична компютърна грамотност.
• Добро познаване на: нормативните актове в областта на счетоводството, финансовия, данъчния и осигурителен контрол; реда и изискванията за извършване на инвентаризации, счетоводни засичания и касови операции; нормативните изисквания за организацията на първичната отчетност и вида на необходимите първични документи;
• Умения за самостоятелна работа, както и умения за работа в екип;
• Умения за анализиране и разрешаване на проблеми;
• Отговорност, инициативност, дисциплинираност, лоялност към работодателя.

Ние Ви предлагаме

Клиентът ни предлага:

• Дългосрочна заетост
• Възможности за професионална реализация;
• Професионална и приятелска работна среда
• Работни стандарти и процедури в международна компания
• Корпоративна култура, която насърчава иновациите и развитието
• Разнообразна и динамична работа в бързо развиваща се компания;

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Информация за контакт

Телефон: +359882 547907

JobTiger Banner