HRS Bulgaria
Оперативен счетоводител
Варна
длъжност на пълно работно време

Оперативен счетоводител

Варна длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа

За наш партньор, лидер в сверата на хотелските услуги, търсим опитен и лоялен Оперативен счетоводител:

Основни задължения:

Извършва всички дейности свързани с ежедневната обработка и своевременното осчетоводяване на всички първични и вторични счетоводни документи;
Проверява коректността на заприхождаване на първични счетоводни документи в складова програма;
Осчетоводява фактури;
Съставя първични счетоводни документи, мемориални ордери и други във връзка с отразяване на специфични счетоводни операции;
Изготвя вътрешни справки и отчети – седмични, месечни и годишни, при спазване на установените срокове
Участва в инвентаризации, обработва и анализира резултатите от инвентаризациите
Уточнява разминавания по салда с контрагенти, вследствие допуснати грешки, до отстраняването им.
Получава оборотите от обекти и отчита за внасяне в банката ежедневно
Организира и контролира процесите относно събиране на вземания от и погасяването на задълженията към контрагенти
Проверява импорта на доставките в счетоводството и сравнява с фактурите
Обвързва отворените позиции на доставчици
Изпълнява други задачи, възложени от прекия ръководител, свързани с работата на дружеството, за което се отговаря.


Изисквания към кандидатите:

Диплом за завършено висше образование „Счетоводство и контрол” или „Финанси“
Опит на подобна позиция минимум 3 години, като в случай, че опитът е придобит в предприятие, с дейност в областта на предлагане на туристически услуги, настаняване, строителство и недвижими имоти, това ще се счита за предимство
Солидно познаване на българското данъчно и осигурително законодателство
Владеене на английски език – писмено и говоримо, ще се счита за предимство;
Умения за работа с Microsoft Office. Умения за работа с Work Flow и Clock POS admin ще се счита за голямо предимство;
Умение за работа в екип;
Лоялност;
Комуникативност.

Компанията предлага:

Стимулиращо възнаграждение;
Работа в усмихнат и приятен екип;
Постоянна работа със срок на изпитване от 6 месеца;
Осигурен транспорт до комплекса;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г..