Оперативен счетоводител
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Оперативен счетоводител

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас


Предоставянето на лични данни е доброволно. При кандидатстването Ви за позицията, "Инфосайт" ЕООД , в качеството си на администратор на лични данни, ще обработва предоставените от Вас данни за целите на подбор на персонал и в пълно съответствие с приложимото законодателство.
Всички документи ще се разглеждат при пълна конфиденциалност.
"Инфосайт" ЕООД притежава Удостоверение за извършване на посредническа дейност по наемане на работа №3741/14.05.2024 г. издадено от Министерство на труда и социалната политика.

Отговорности

За наш клиент - лицензиран търговец на ел. енергия на свободния пазар, търсим човек за позицията Оперативен счетоводител за офис, който се намира в гр София.

Основни отговорности:
- Подреждане и класифициране на документи;
- Обработване първични и вторични счетоводни документи;
- Подаване на ДДС декларации;
- Начисляване на заплати и изготвяне на ведомости за заплати;
- Изчисляване на осигуровки и данъци;
- Подаване на декларация образец 1 и образец 6;
- Подаване на болнични;
- Изготвяне на трудови и граждански договори;
- Изготвяне на необходимите документи при назначаване и освобождаване на служители;
- Изготвяне и нареждане на платежни в електронно банкиране, на хартия или в електронен вариант;
- Анализиране на вземания и задължения;
- Следене на задължения към държавни институции;
- Изготвя периодични справки и отчети;
- Водене на проверки и ревизии;
- Водене на кореспонденция с клиенти;
- Изчисляване на финансов резултат за даден отчетен период;
- Изготвяне и подаване на документи във връзка с годишно счетоводно приключване;
- Подпомага текущата дейност на дружеството.

Изисквания и необходими умения


Изисквания:
- Завършено висше икономическо образование, с предимство специалност "Счетоводство и контрол" или последен курс в университет;
- Професионален опит в сферата на счетоводството - минимум 1 години;
- Възможност за работа на пълен работен ден - 40 часа/седмично;
- Много добра компютърна грамотност – MS Office;
- Работа със специализирани счетоводни програмни продукти – Ажур L;
- Познания по НСС, МСС, ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ и др.
- Способност и мотивация за разрешаване на различни казуси;
- Организираност, прецизност и перфекционизъм в работата си;
- Лоялност и спазване на конфиденциалност.

Ние Ви предлагаме


Компанията предлага:
-Работно време - 8 часов работен ден, 5 дневна работна седмица - от 8:00 до 17:00 ч
-Работа на трудов договор
-Работа в сплотен екип
-Заплащане - от 1500 до 2300 лв нето

Информация за контакт

Телефон: 0883403417