„Смарт Фарм Роботикс” ООД
Оператор на автономни платформи
Карлово, Панагюрище, София, Казанлък
длъжност на пълно работно време

Оператор на автономни платформи

Карлово, Панагюрище, София, Казанлък длъжност на пълно работно време

За нас

Ние сме агротехнологичен стартъп, специализиран в проектирането и производството на роботизирани решения, пригодени за модерно и устойчиво земеделие.

Отговорности

- Превоз на робота до фермата на клиента с бус или ремарке.
- Разтоварване и пускане.
- Наблюдение, отстраняване на дребни проблеми (не се изисква специализирано инженерно образование и опит).
- Комуникация с централата на фирмата за проблеми и координация.
- Натоварване на робота обратно и превоз до мястото за съхранение.

Изисквания и необходими умения

- Умения за работа с таблет.
- Опит в боравене с инструменти за механична и електрическа поддръжка (отвертки, гаячни ключове, фазомер, мултицет и др.)
- Шофьорска книжка, тип B (активен шофьор) с ремарке или бус (до 3,500 кг).
- Отговорност, честност и предприемчивост в грижите за робота и работата на полето.
- Уважителна и коректна комуникация с клиенти на фирмата.
- Добра работа в екип, като същевременно е способен да работи самостоятелно и гъвкаво в менажирането на поставените задачи.
- Предишен опит в сферата на управление на моторизирани земеделски или други подвижни машини е плюс.

Силно препоръчително е кандидатът да има собствен автомобил, като за предпочитане е също и да има ремарке. Ако не, могат да бъдат предоставени и двете от фирмата.

Ние Ви предлагаме

- Възможност за израстване в бързоразвиваща се технологична компания
- Конкурентно заплащане
- Гъвкаво работно време
- До 40 дни годишен отпуск
- Допълнително заплащане за ползване на собствен транспорт и превоз

Очакваме с нетърпение вашата кандидатура на office@smartfarmrobotix.eu ! Моля, обърнете внимание, че ще се свържем само с одобрените кандидати. Предоставянето на лични данни е доброволно, обработката и използването им в процеса на набиране на персонал ще бъдат в съответствие с разпоредбите на GDPR регламента.