Алфа Консулт България ООД
under 5 служителя Apply See employer
Payroll Specialist
Sofia
full-time
Between 2000 and 3000 bgn

Payroll Specialist

Sofia full-time Between 2000 and 3000 bgn

About us

Търсим мотивиран и отговорен Payroll Specialist за стабилна и развиваща се компания.

Responsibilities

• Изготвяне на месечни работни заплати и свързаните с тях справки;
• Обработка и въвеждане на данни за отсъствия, отпуски, болнични и др.;
• Поддържане на актуални трудови досиета и документация;
• Администриране на заявки и социални придобивки на служителите (карти за градски транспорт,
Мултиспорт и др.);
• Участие в ежедневните HR дейности.

Requirements and necessary skills

• Висше образование в сферата на икономика/финанси/счетоводство;
• Минимум 5 години опит на подобна позиция;
• Отлично познаване на трудовото и осигурителното законодателство;
• Работа със софтуер за ТРЗ и MS Office (Excel – задължително);
• Добър английски език.

We offer

Постоянна заетост с възможност за развитие;
Работа в модерен офис с позитивна работна атмосфера;
Добри социални придобивки;
Подкрепа от сплотен и професионален екип.



Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи.

Телефон за информация: 0898 413 320 - Цветелина Попова

Лиценз № 2892 - 10.10.2019

Contact Information

Phone: 0895158133