Алфа Консулт България ООД
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Payroll Specialist
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Payroll Specialist

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Търсим мотивиран и отговорен Payroll Specialist за стабилна и развиваща се компания.

Отговорности

• Изготвяне на месечни работни заплати и свързаните с тях справки;
• Обработка и въвеждане на данни за отсъствия, отпуски, болнични и др.;
• Поддържане на актуални трудови досиета и документация;
• Администриране на заявки и социални придобивки на служителите (карти за градски транспорт,
Мултиспорт и др.);
• Участие в ежедневните HR дейности.

Изисквания и необходими умения

• Висше образование в сферата на икономика/финанси/счетоводство;
• Минимум 5 години опит на подобна позиция;
• Отлично познаване на трудовото и осигурителното законодателство;
• Работа със софтуер за ТРЗ и MS Office (Excel – задължително);
• Добър английски език.

Ние Ви предлагаме

Постоянна заетост с възможност за развитие;
Работа в модерен офис с позитивна работна атмосфера;
Добри социални придобивки;
Подкрепа от сплотен и професионален екип.



Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителен подбор по документи.

Телефон за информация: 0898 413 320 - Цветелина Попова

Лиценз № 2892 - 10.10.2019

Информация за контакт

Телефон: 0895158133