Adecco Bulgaria
50 - 300 служителя Apply See employer
Sales Operations Specialist /Food industry/
София
full-time

Sales Operations Specialist /Food industry/

София full-time

About us

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N:1814/08.12.2014г.

От името на наш доверен клиент, водеща производствена компания в хранително-вкусовата промишленост, търсим да назначим проактивен и комуникативен кандидат, който да заеме позиция:


Sales Operations Specialist

Responsibilities

• Отговаря за обслужване на клиентите, като действа като основна връзка с тях. Проследява, обработва и актуализира поръчките от приемането до изпълнението им, осигурявайки точност и спазване на сроковете.
• Коректно и своевременно издава всички документи, свързани с получаването, изписването и движението на продуктите.
• Анализира и проследява изискванията на клиентите, като разработва ефективни стратегии за навременно изпълнение на поръчките. Осигурява прозрачна комуникация относно наличните услуги, възможности и стандарти за качество.
• Поддържа дългосрочни и ефективни взаимоотношения с клиентите, работейки в тясно сътрудничество с техните търговски отдели.
• Работи с корпоративните системи и приложения, използвани в Дружеството. Познава спецификациите на продуктите, срокове на годност и пазарни сегменти.
• Актуализира и управлява ценовите списъци на клиентите, осигурявайки точност и съгласуваност на ценовата политика.
• Събира и анализира данни от клиентите за изготвяне на краткосрочни прогнози, като реагира своевременно на промени, извършва необходимите корекции и уведомява пряко ангажираните звена. Следи продажбите, сезонните тенденции и актуалните пазарни движения за по-прецизни прогнози.
• Действа като посредник между клиентите, компанията, складовете и доставчиците при разглеждане на оплаквания и претенции. Анализира и комуникира решенията с клиентите, като използва утвърдената система за проследяване и управление на процеса.
• Работи в тясно сътрудничество със специалистите за развитие на нови продукти, подпомагайки подготовката на мостри, документация и отчетност за продажбите.

Requirements and necessary skills

• Висше образование – бизнес администрация, икономика или релевантно.
• Опит на подобна позиция в хранителната индустрия – мин. 3 години.
• Добро владеене на английски език – писмено и говоримо.
• Отлични компютърни умения – MS Office (Excel, Access и др.).
• Инициативност и иновативност, проактивност и ориентация към решаване на проблеми.
• Комуникативност и способност за работа с различни роли и нива в организацията.

We offer

• Производствена база, разположена в центъра на София.
• Въвеждащо обучение и възможност за адаптация.
• Коректно отношение и стабилен работодател.
• Отличен социален пакет, включващ:
 Ваучери за храна
 Сума за транспорт
 Здравна застраховка и застраховка живот
 Допълнително пенсионно осигуряване
 Лятна, великденска и коледна надбавка
 Допълнително здравно осигуряване за деца на служители до 12 години
 Фирмена столова и паркинг

Contact Information

Phone: +359 884 296 041