Като успешна международна търговска компания, част от групата
Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем
пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване.
Стани част от нашия екип.
Твоите задачи:
Оказване на съдействие при сключване на договори, допълнителни
споразумения и заповеди за прекратяване на служители на филиала
Извършване на административни дейности, свързани с подбора и
обучението на персонала
Съдействие във връзка с планирането на работните графици на
персонала
Изпълнение на различни дейности във филиала - работа с клиенти,
зареждане и подреждане на стоки и други
Нашето предложение:
Атрактивно месечно трудово възнаграждение в размер на 2300 лв.
бруто за пълно работно време от 8 ч. на ден, постоянен трудов
договор с 6–месечен изпитателен срок, почивен ден на Коледа
(25.12.) и Нова година (1.01)
22 дни платен годишен отпуск
Ежемесечни ваучери за храна на стойност до 200 лв.
5 дневна работна седмица на стандартно работно време
Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600
лв.
Допълнително здравно застраховане, спортна карта и подаръчни пакети
за Коледа, раждане на дете и ученик в семейството
Индивидуални възможности за развитие чрез разнообразни допълнителни
курсове и обучения
Участие в различни фирмени инициативи и събития и възможност за до
3 месеца неплатен "творчески" отпуск след навършване на 5
години в компанията
Твоят профил:
Завършено средно образование
Много добра компютърна грамотност - Excel, Word,като опит в
работата със SAP HR ще бъде считан за предимство
Опит в сферата на администриране на персонал и познания в областта
на трудовото и осигурителното право
Добра комуникативност и умения за работа в екип
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се
свържем с теб по телефона.