Като успешна международна търговска компания, част от групата
Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем
пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване.
Стани част от нашия екип.
Твоите задачи:
Приемане и обработване на клиентски запитвания, мнения, препоръки,
получени чрез писма, телефон, интернет формуляр и email
Проучване на клиентски запитвания, съвместно с колеги от други
отдели в Централата и/или филиалите на Kaufland България
Изготвяне на компетентни отговори и др.
Нашето предложение:
Атрактивно трудово възнаграждение и постоянен трудов договор с
6-месечен изпитателен срок
22 дни платен годишен отпуск и по 1 допълнителен ден за всеки 5
години в компанията
К-фонд за подкрепа при лечение
Ежемесечни ваучери за храна на стойност до 200 лв.
Kоректност на отчитането на работното време до минута чрез
електронна система
Осигурен безплатен паркинг при работа от офиса
Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600
лв.
Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и
подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в
семейството
Допълнителни курсове и обучения
Участие в различни фирмени инициативи и събития
Твоят профил:
Завършено средно образование
Отлично владеене на български език - граматика, стилистика,
пунктуация, като владеенето на немски/ английски език ще считаме за
предимство
Добри комуникативни и организационни умения
Много добри компютърни умения (MS Office)
Готовност за работа на смени (от понеделник до събота вкл.) по
предварително изготвен график (смените от понеделник до петък са в
интервала от 8:00 ч. до 20:00 ч., а в събота от 8:00 ч. до 17:00
ч.)
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се
свържем с теб по телефона.