Ако се вълнуваш от иновациите и постоянния напредък, Vivacom е
точното място за твоята амбиция. Ти ще бъдеш важна част от нашата
мисия да предоставяме най-добрите услуги и клиентско изживяване на
милиони потребители. Заповядай в нашия изключителен технически екип
и се докосни до възможността да работиш с най-новите технологии и
да черпиш опит от най-изтъкнатите специалисти в индустрията.
Твоите отговорности ще бъдат да:
Приемаш постъпилите заявки
Извършваш проверка и анализ на детайлите в Информационните
системи
Извършваш предварителни тестове на услугата (в зависимост от
заявката и при необходимост) чрез определени WEB и други
приложения
Ескалираш/ пренасочване заявки към съответните технически екипи и
да координираш цялостния процес по разрешаване на заявките
Проследяваш статуса на заявката до нейното приключване
Изготвяш регулярни и при поискване отчети и справки за текущите
проблеми и техния статус
Спазваш и прилагаш процесите и процедурите по отношение на
разрешаването на проблемите
Комуникираш с вътрешни и крайни клиенти
От теб очакваме да:
Имаш средно техническо или висше образование, степен Бакалавър,
специалност Телекомуникации, Информационни технологии или
Радиоелектроника
Притежаваш опит при работа с клиенти, опит в кол център е
предимство
Имаш много добра компютърна грамотност (MS Office)
Имаш отлични комуникационни умения
Си клиентски ориентиран
Работа на смени на пълен работен ден (смените са в рамките от 07 -
22.00 часа)
Това, което предлагаме е:
Много добри възможности за възнаграждение спрямо приноса и
постигнатите резултати
Приятелска и екипна атмосфера
23 дни платен годишен отпуск
1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с
работата и бъдещото развитие в компанията
Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери
за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер
за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много
други
Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна -
хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много други
Как да кандидатсваш?
Моля, натисни бутон „Кандидатстване”, за да изпратиш автобиография
за позицията не по-късно от 28 юли 2025 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Кандидатстване
Личните данни, които предоставяте при кандидатстване по тази обява,
се обработват и съхраняват от Vivacom като администратор в
съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и
на Съвета от 27.04.2016 г. относно защитата на физическите лица във
връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение
на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО („Общ регламент
за защита на личните данни").
Подробна информация за целите и правното основание за обработването
на личните данни; категориите получатели на лични данни; срока, за
който ще се съхраняват личните данни; правата Ви като субект на
данни, както и информация за начина, по който те могат да бъдат
упражнени; данни за контакт с длъжностното лице по защита на
данните и всяка друга информация, която Общият регламент за защита
на личните данни изисква да бъде предоставена на субектите на
данни, се съдържа в Политиката за поверителност и защита на личните
данни на кандидати за работа в "Виваком България" ЕАД,
която е публикувана тук http://www.vivacom.bg/bg/careers-personal.