Лидл България ЕООД & КО. КД
Специалист Инфлуенсър маркетинг (м/ж)
София
длъжност на пълно работно време

Специалист Инфлуенсър маркетинг (м/ж)

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията


С над 136 магазина и 2 логистични центъра в страната Лидл България вече 15 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.

В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.

Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствай сега!

За нашия централен офис в София търсим:

Специалист Инфлуенсър маркетинг (м/ж)


Какво ще правиш?

• Участваш в изграждането на годишна инфлуенсър маркетинг стратегия за Facebook, Instagram, TikTok & YouTube;
• Разпределяш и управляваш ефективно бюджети спрямо заложените цели;
• Водиш активна комуникация с партньори, инфлуенсъри и създатели на съдържание (UGC) в дигиталните канали;
• Менажираш и разпределяш съдържание по лица, теми, формати и канали;
• Отговаряш за качественото креативно изпълнение на създаденото съдържание, съгласно спецификите на бранда (визуални и текстови) и най-добрите практики в социалните мрежи;
• Отговаряш за предаването на ясни бранд послания и постигане на дигитални и бизнес цели;
• Следиш за спазване на срокове и процеси;
• Имплементираш нови трендове и подходи в сферата на инфлуенсър маркетинга;
• Осъществяваш текущ мониторинг на публикуваното в платформите съдържание;
• Отговаряш за анализиране на резултати – рипортинг;
• Правиш анализ на конкурентната среда.


Какво очакваме от теб?

• Над 3+ години опит в дигиталния маркетинг с фокус инфлуенсър маркетинг;
• Доказани резултати в създаването и/или менажирането на успешно инфлуенсър маркетинг и UGC съдържание;
• Отлично цялостно разбиране за различните дигитални канали и техните специфики;
• Самоинициативност, самостоятелност и силни организационни умения;
• Творческо мислене, но и око за детайла;
• Отлични комуникационни умения и работа в екип;
• Гъвкавост и способност за работа в динамична среда;
• Ориентиран към резултати и с аналитично мислене;
• Английски език на много добро ниво;
• Компютърна грамотност – MS Office с базови умения в Excel.

Какво ти предлагаме?

• Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
• Въвеждащо обучение;
• Ваучери за храна на стойност до 200 лв. месечно на база отработени часове;
• Допълнително здравно застраховане;
• Карта Мultisport на преференциална цена;
• 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
• Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
• Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
• Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
• Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
• Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
• Коледен и великденски бонус;
• Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации;
• Работно място – гр. София, Геритидж парк.


Кандидатствай онлайн сега!

• Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
• С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер;
• Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.

Лидл България гарантира
• Коректност, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
• Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
• Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС и българското законодателство.


*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.

Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв.;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.