Elevate
Специалист Клиентско Обслужване и Продажби с Немски език - 4, 6, 8 часа
София
длъжност на пълно работно време
От 4000 до 5000 лв.

Специалист Клиентско Обслужване и Продажби с Немски език - 4, 6, 8 часа

София длъжност на пълно работно време От 4000 до 5000 лв.

За нас

Elevate е международен лидер в предоставянето на гъвкави и иновативни бизнес решения в сферата на оптимизацията на работни процеси и управлението на персонал. С над 20 години опит и офиси в 12 локации в 7 държави, успешно обслужваме клиенти в различни индустрии – от финанси и ИТ до производство.
През 2024 г., по случай 20-годишния ни юбилей, направихме стратегическа трансформация – Easy Consult стана Elevate. Новото ни име отразява нашата обновена визия и разширено портфолио от услуги. Нашата мисия е да предлагаме модерни решения и услуги, които създават реална добавена стойност и подпомагат успеха на нашите клиенти.
С екип от над 100 опитни специалисти по подбор на персонал, предлагаме индивидуализирана кариерна подкрепа и дискретно посредничество между най-добрите професионалисти и водещи работодатели по света.
В момента търсим Специалист Клиентско Обслужване и Продажби с Немски ИЛИ Френски с опция за 4, 6, 8 часа, които да станат част от мултикултурна и динамична работна среда, предоставяйки отлично клиентско обслужване за световно признати компании.
Това е възможност да изградиш кариера с утвърдени работодатели, да надграждаш уменията си и да бъдеш част от екип, който цени професионализма, иновациите и смислената комуникация с клиентите.

Отговорности

Ако сте мотивиран да:
• Водите комуникация с клиенти по телефон, имейл и/или чат с цел предоставяне на навременно и качествено обслужване;
• Подпомагате на клиентите при запитвания, разрешавате казуси и осигурявате положително клиентско изживяване;
• Проактивно да идентифициране възможности за допълнителни продажби (upselling), когато това е уместно и в полза на клиента;
• Актуализирате и отговаряте за поддръжката на клиентска информация във вътрешните системи;
• Изграждате дългосрочни взаимоотношения чрез ясна, ангажираща и уважителна комуникация.

Изисквания и необходими умения

И ако имате:
• Отлично владеене на немски или френски език (ниво C1);
• Внимание към детайла и добре развити организационни умения;
• Отговорност и способност за спазване на срокове в динамична работна среда;
• Уверено боравене с приложенията на Microsoft Office.

Ние Ви предлагаме

Предлагаме Ви:
• Възможност за кариерно развитие в стабилна и утвърдена международна компания;
• Атрактивно възнаграждение и бонус схема без лимит;
• Работа в модерен офис в София – с удобна локация в близост до мол и транспортни връзки;
• Бонус при преместване в София – 1000 лв. еднократно плащане; Богат социален пакет, включващ: ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, застраховка „Живот“ и др.;
• Съвременна техника за работа и достъп до разнообразни обучения и сертификати;
• Динамична и стимулираща работна среда, в която се насърчава личностното и професионално израстване.


Услугите на Изи Консулт ООД са напълно безплатни за кандидатите.
Работата на Изи Консулт ООД по подбор на персонал се основава на удостоверение №
2339/30.08.2017г