ЕВХОД ЕООД е дружеството с дейност създаване на онлайн платформи,
изграждане на маркетингови стратегии, базирани на конкретно задание
на клиентите, чрез различни средства използвани в комуникационната
и визуалната креативност – принт и уеб дизайн, онлайн маркетинг,
бранд идентичност и други. Дружеството изготвя цялостни системи и
концепции, както за единични проекти, като създаване на лого,
дизайн на отделен печатен проект, визуален и графичен дизайн на
елемент, така и предлага цялостно комуникационно, ИТ и рекламно
обслужване за продължителен период от време и обхващащо всички
етапи на изпълнение - от създаване на идея, постъпково изпълнение
на предвидените дейности, последваща графична реализация и
представяне пред съответната таргет група /публика/, включително
изменение и допълване в хода на дейността и разгръщане на
допълнителни идеи чрез наслагване. Наред с тази дейност дружеството
предлага и хостинг планове при изгодни условия, поддръжка на
интернет страници и други интернет услуги.
Обявата е за наемане на специалисти за работа в областта на
разработване на иновативна продуктова иновация, насочена към
създаване на иновативна интерактивна платформа за подготовка за
специализирана сертификация в областта на мениджмънта.
Разработваната платформа съчетава изкуствен интелект и симулации,
за да предостави персонализирано обучение на потребителите. Чрез
адаптивното обучение, базирано на AI, платформата може да се
приспособи към индивидуалните нужди и прогрес на всеки обучаем,
което значително повишава ефективността на обучителния процес.
Обява за попълване състава на екипа за изпълнение на проект №
BG16RFPR001-1.001-0490 „Разработване на иновативна интерактивна
платформа за специализирана подготовка за сертификация в областта
на мениджмънта“ към Договор № BG16RFPR001-1.001-0490-C01,
разработван в партньорство с "ЕВРОПЕЙСКИ ИНСТИТУТ ЗА ИНОВАЦИИ
И СТРАТЕГИЧЕСКИ АНАЛИЗ" ООД.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Европейския фонд
за регионално развитие (ЕФРР), чрез оперативна програма
„Конкурентоспособност и иновации в предприятията“ 2021-2027“,
процедура BG16RFPR001-1.001 „Разработване на иновации в
предприятията“.
Срок за подаване на документите: от 30.05.2025 г. до 12.06.2025
г.
Експерт маркетинг осъществява дейности, свързани с постигане на
резултатите в хода на проекта. Основните му функции са в следните
насоки:
- Събира и обобщава данни при разработката на иновативен дигитален
продукт, подготвя дигитални ресурси, дава предложения за подобрение
на процеса и/или включване на нови технологии и стратегии.
- Участва в изследвания, изпитвания, измервания и валидиране,
необходими за разработването на иновация за онлайн платформа за
обучение (преглед на съществуващи технологии от световно равнище,
концепция и спецификация за разработването на системата).
- Участва в създаване и тестване на прототипи и пилотни линии,
свързани с разработването на иновативната услуга за обучение чрез
интерактивни модули, симулационни игри и изкуствен интелект
(разработване на първична опитна версия на програмното приложение;
тестване на опитна версия на иновативното приложение; внедряване на
поправки).
- Участва в разработката на дигитални ресурси, свързани със
създавана онлайн платформа.
- Разработва и внедрява дигитални интерактивни модули за
разработваната онлайн платформа.
- Участва в разработване на методика за измерване на постигането на
целите на проекта.
- Изготвя документация, свързана с изпълнението на предходните
задължения.
- Координира действията си с екипа на партньора и дава обратна
връзка на регулярна база.
- Осъществява други свързани дейности във връзка с изпълнението на
проект № BG16RFPR001-1.001-0490.