Astrea Recruitment
Специалист писмена комуникация с отличен френски и английски език (работа от вкъщи)
други в България
длъжност на пълно работно време

Специалист писмена комуникация с отличен френски и английски език (работа от вкъщи)

други в България длъжност на пълно работно време

За нас

АСТРЕA е компания в сферата на Човешките ресурси. Целта ни е да открием най-
подходящите хора за нашите бизнес партньори, като им осигурим удовлетвореност.

За един от нашите клиенти – една от най-големите аутсорсинг компании в България -
търсим ентусиазирани и инициативни хора за позицията Специалист писмена верификация и комуникация с отличен френски и английски език .

Подбор и кандидатстване по време на епидемия не е нова книга, а ежедневието. Всички интервюта се провеждат онлайн или по телефон за Ваше и наше удобство. Назначаването, стартовите дати и обученията при нашите клиенти са съобразени с предписанията и могат да бъдат онлайн.

Отговорности

Задължения и отговорности:
* верификация на документи;
* предоставяне на информация за документи посредством чат.

Изисквания и необходими умения

Изисквания към кандидатите:
* отлично владеене на френски и английски език;
* добри комуникативни и аналитични умения;
* мотивация и желание за развитие.

Ние Ви предлагаме

Клиентът ни предлага:
* работа по временен проект (30 ноември - март);
* отлично възнаграждение + ваучери за храна;
* работа от вкъщи;
* работа на смени от понеделник до неделя;
* приятелска работна среда и възможност за професионално развитие.

Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат,
не се колебайте и ни изпратете Вашата Автобиография.
(Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата SM_CSSRY).
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).

Информация за контакт

Телефон: 0885 865 066

ITCD