Фирма САМЕКС ЕООД оперира ресторантите на KFC в България от 1994 г. Ние сме първият оператор в сферата на бързото обслужване на българския пазар.
Основни задължения:
1. Участва в работата на финансово счетоводен отдел, като въвежда
документи в системата, създава и настройва доставчици, клиенти,
артикули, дълготрайни активи, парични средства, аналитичности и
т.н.
2. Генерира фактури за продажби в ресторантите при
необходимост.
3. Ежедневно преглежда себестойностите и прави корекции при
необходимост.
4. Настройва справки в Генератор на справки при поискване от
финансовия мениджър
5. Подпомага работата на оперативен, търговски, маркетинг отдели
като изпълнява следните задачи, изброени по – долу:
- Създава рецепти, менюта, цени за всички канали
- Управлява програма лоялност – създаване и спиране на карти за
отстъпка, купони, талони и други подобни
- Адаптиране на рецепти към сайт, QPM, киоски и др.външни и
вътрешни системи
- Администриране на потребители: създаване, блокиране и настройка
(промяна на роля, ресторант)
- Спиране на картите за отстъпка на напуснали служители
- GES анкети- Помощ при осчетоводяването от отчети от
ресторантите
- Триенене на невалидни транзакции в НАВ- Помощ при задачи,
свързани с настройката и конфигурацията на системата6. Първо ниво
на поддръжка
– определя дали проблема е за ИТ отдел, дали може да се справи
самостоятелно с него или да насочи проблема за разрешаване от
фирмата, която поддържа и разработва нови фукционалности за
Microsoft Dynamics NAV, създава задачи в платформата за проблеми и
контролира и проследява разрешаването им
7. Оказва метододическа помощ на всички отдели на фирмата при
въпроси и проблеми, касаещи Microsoft Dynamics NAV.
8. Участва активно при внедряването на нови процеси, хардуер и
софтуер и оценка на въздействието им от гледна точка на Microsoft
Dynamics NAV.
9. Строго спазва утвърдените във фирмата йерархични канали за
получаване и даване на информация, свързана с бизнеса.
10. Изпълнява и други задачи, възложени от Финансовия мениджър и
Управителя.
11. Съблюдава изискванията за конфеденциалност и сигурност. Няма
право да разгласява информация, свързана с организацията на работа
и дейността на фирмата.
12. Участва във всички задължителни инструктажи по ЗБУТ, ПАБ,
охрана на труда и др.; начален, периодични, извънредни и др.13.
Спазва правилата за безопасни условия на труд и сигурност по време
на работа.
Телефон: 02/ 819 7 900