Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни
услуги, които отговарят на най-високите професионални стандарти -
мобилни и фиксирани гласови услуги, оптичен интернет, цифрова
телевизия, до индивидуални телекомуникационни решения, направени по
поръчка на клиента.
ОТГОВОРНОСТИ
Осъществява изходящи обаждания към физически лица, клиенти на
компанията с просрочени задължения, с цел изискване на плащане
Осъществява изходящи обаждания към физически лица с цел уведомяване
за предстоящо прекратяване на предоставянето на услуги поради
неплащане, прекратяване на договор и възлагане на външни агенции за
събиране на задължения
Работи със специализиран софтуер
ИЗИСКВАНИЯ
Средно или висше образованиe
Добра компютърна грамотност (MS Office)
Много добри комуникативни, аналитични и организационни умения
Способност за работа под напрежение
Опит в събирането на вземания и комуникацията с клиенти е
предимство
Владеене на английски език е предимство
ТОВА, КОЕТО ПРЕДЛАГАМЕ Е…
Много добри възможности за възнаграждение спрямо приноса и
постигнатите резултати
Приятелска и екипна атмосфера
23 дни платен годишен отпуск
1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани с
работата и бъдещото развитие в компанията
Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери
за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер
за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много
други
Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна -
хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много
други
Начин на кандидатстване
Моля, натиснете бутон „Кандидатстване”, за да изпратите
автобиография за позицията не по-късно от 18 юли 2025 г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на
интервю.