В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие,
равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно
отговорността ни към нашите служители и обществото, и се стараем се
да бъдем модел за поведение, като насърчаваме откритата комуникация
и диалог. Създаваме среда, в която всеки служител се чувства ценен
и чут. В ОББ вярваме, че хората са нашата най-голяма сила и основен
компонент да постигнем успеха, към който се стремим, и че крайната
цел винаги трябва да бъде съпътствана със смисъл и в синхрон с
ценностите ни като компания. Ще се радваме да споделиш своята
уникалност и да станеш част от нашия екип, където заедно да бъдем
Първи!
ОСНОВНИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА:
Задава стратегическата посока на комуникацията в социалните мрежи
за ОББ, ДЗИ и дружествата на KBC Group в България;
Създава и планира ефективно съдържание в социалните мрежи в
координация с бизнес отделите и дигиталната агенция;
Участва в планирането, координацията и проследяването на
дигиталните рекламни формати по маркетингови кампании на банката,
ДЗИ и останалите дружества в KBC Group в България;
Координира управлението и развитието на уебсайтовете на банката,
ДЗИ и другите дружества в KBC Group в България, създаването на
лендинг страници и микросайтове; проследява потребителското
поведение и анализира резултатите;
Актуализира съдържание в корпоративния сайт на банката и ДЗИ и
координира регулярните дейности по актуализация на уебсайтовете на
дружествата;
Съдейства за популяризиране на кампаниите и инициативите на
банката, ДЗИ и другите дружества в социалните мрежи и дигиталното
отразяване на събитията, които компанията организира или в които
участва;
Участва активно в екипната работа на дирекцията и взаимодейства с
различни структури от банката по общи проекти и инициативи;
Активно комуникира с партньори – рекламна и уеб агенция, агенция,
която управлява ТикТок профила на ОББ и др.
ИДЕАЛНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
Висше образование в сфери като Маркетинг, Връзки с обществеността и
комуникации, Реклама. Икономическо образование също е
предимство.
Професионален опит - минимум 3 години опит в областта на дигиталния
маркетинг и реклама, Връзки с обществеността, рекламна или ПР
агенция или отдел.
Предишен опит в работата със системи за управление на съдържание
(CMS), блог платформи или уебдизайн.
Сериозни познания за функционирането на различните социални мрежи и
създаването на атрактивно съдържание за различни канали. Базови
познания и умения за работа с програми за дизайн и видео обработка
ще се считат за предимство.
Опит в рекламата в МЕТА и Гугъл, проследяването на кампании и
анализирането на резултати
Адаптивност, гъвкавост, добри комуникативни умения и умения за
работа в екип.
Отговорност и готовност за постигане на резултати в една от
най-желаните области за развитие в комуникациите.
ПРИ НАС ЩЕ ОТКРИЕТЕ:
Възможност за кариерно развитие в най-голямата финансова група в
България
Въвеждаща менторска програма за повишаване квалификацията на
новоназначени служители и последващи обучения
Коледна премия, изплащана в края на всяка година
25 дни платен годишен отпуск
Допълнителен ден отпуск за рожден ден
Ваучери за храна на стойност 100лв.
Допълнително здравно осигуряване и застраховка Живот
Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички
дружества, част от КВС Груп в България
Преференциални цени и отстъпки (Карта за спорт, почивни бази и др.
обекти)
Финансова подкрепа при значими лични събития (граждански брак,
раждане на дете и др.
Само кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на
интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и личните Ви данни се обработват
при спазване на Общия регламент за защита на данните и ЗЗЛД.