Adecco Bulgaria
Супервайзор Ключови Клиенти / Младши Акаунт Мениджър
София
длъжност на пълно работно време

Супервайзор Ключови Клиенти / Младши Акаунт Мениджър

София длъжност на пълно работно време

За нас

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси в повече от 60 страни по света.

От името на нашия доверен клиент Сарантис България ЕООД, водеща компания в сферата на бързооборотните стоки, която предлага богато портфолио от над 100 бранда в категориите лична грижа, грижа за дома и луксозна козметика, търсим да назначим:

Супервайзор Ключови Клиенти / Младши Акаунт Мениджър

Отговорности

Резюме:

Ролята Супервайзор Kлючови Kлиенти е свързана с осигуряването на ефективно развитие и изпълнение на стратегията за продажби и представяне на портфолиото на Сарантис България в ключови търговските вериги, чрез поддържане на отлични партньорски отношения, изпълнение на годишни цели, оптимално позициониране на марките и високо ниво на изпълнение на търговските стандарти.

Основни отговорности:

• Изпълнява и контролира годишните и месечни планове за продажби по вериги и марки.
• Поддържа постоянен контакт с централите на дрогерийни ритейл вериги за договаряне, активации, нови листинги и промоционални активности.
• Осигурява правилно позициониране на марките в обектите – присъствие, видимост, излагане и ценови етикети в съответствие с бранд стандартите.
• Поддържа постоянен контакт с екипите в обектите – информация за нови продукти, ротация на стоки, проследяване на активности.
• На месечна база проследява наличности, ротация и поддържа оптимални запаси на ниво магазин.
• Анализира резултати от продажби, промоционални активности и предоставя регулярни отчети към прекия ръководител и маркетинг екипа.
• Работи в тясна координация с маркетинг, логистика и финансите за ефективно изпълнение на кампании и бюджет.
• Предлага подобрения в асортимента, визуализацията и комуникацията на място на продажба.
• Предлага стратегии и инициативи за повишаване на продажбите.
• Следи конкурентната активност в категорията и предоставя своевременна информация за динамиката на пазара.
• Подготвя отчети и презентации за резултати, нови продукти, промоции и тенденции.
• Подпомага процеса по годишно бюджетиране с данни, информация и предложения.

Изисквания и необходими умения

• Средно или висше образование с икономическа насоченост
• Минимум 3 години опит в продажби, от които поне 1 в подобна роля
• Отлични аналитични умения и познания по MS Office
• Добро познаване на пазара на ключови търговски вериги
• Английски език – ниво B2 или по-високо (предимство)
• Умения за работа в екип
• Гъвкавост и адаптивност
• Умения за планиране на дейности и приоритизиране
• Креативно и иновативно мислене, насочено към търсене на решения
• Високо ниво на прецизност и внимание към детайлите в работата

Ние Ви предлагаме

• Възможност за развитие в утвърдена компания
• Допълнително здравно осигуряване
• Ваучери за храна
• Отстъпки от портфолиото на компанията
• Месечни бонуси
• Подаръчни комплекти за служители по различни поводи и в различни периоди от годината (Коледа, Великден и други)
• Възможност за поемане на разходи за обучение по Политика на компанията.
• Работно време: 08:30-17:00 часа - понеделник/петък

Информация за контакт

Телефон: +359 884 296 041