А1 България ЕАД
more than 300 служителя Apply See employer
Супервайзор в А1 магазин – област Хасково
Хасково
full-time

Супервайзор в А1 магазин – област Хасково

Хасково full-time

Job Description

Супервайзор в А1 магазин – област Хасково

Търсим теб!

Супервайзор в А1 магазин – област Хасково!

Вземи 2600 лв. месечно възнаграждение, ако търговията е твоята страст и обичаш да печелиш.

Ела в екипа на най-високо успешните търговци на телеком пазара, за да се развиваме заедно!

1400 лв. месечно възнаграждение и гарантиран бонус през първите 6 месеца.
Над 1200 лв. възможност за месечен бонус в зависимост от представянето.
600 лв. отстъпка за устройство по избор, неограничени разговори и интернет.
Възможност да влезеш в клуба на „Шампиони в продажбите“ с ТОП бонуси и много яки придобивки.
Награди при участие в търговски игри и кампании през цялата година.
Допълнително възнаграждение за лоялни колеги, работещи в компанията повече от 24 месеца;
Въвеждащо обучение с ментор, което ще ти даде възможност да се учиш от най-добрите в сферата.
Достъп до над 500 професионални обучения.
25 дни годишен отпуск + 1 почивен ден за рождения ти ден.
Допълнително здравно осигуряване с включени стоматологични услуги.


И още много придобивки!

Вярваш, че мястото ти е сред най-добрите и искаш да бъдеш в центъра на технологичните иновации?

В А1 магазин ще имаш всичко това, но и много повече!

A1 България е точното място за теб, ако са ти важни:

Работа в стабилна и бързо развиваща се компания;
Разнообразието от проекти и технологии;
Вдъхновяваща работна атмосфера;
Възможностите за учене и кариерно развитие.

Ако търговията е твоята страст и ти харесва да печелиш, търсим точно теб!

Ежедневието ти ще включва:

Да създадеш високо мотивиран и сплотен екип от търговци;
Да поддържаш стандарт за положително клиентско преживяване;
Да постигаш поставените търговски цели заедно с екип от търговци като даваш личен пример;
Да се грижиш за обогатяването на знанията и уменията на служителите в магазина.

Работата може да бъде твоя, ако притежаваш:

Положителна нагласа, лидерско мислене и организационни умения;
Умение за намиране на ефективни решения на възникнали клиентски казуси;
Амбиция за постигане на високи резултати;
Желание за работа с клиенти;
Интерес към новите технологии.