Като успешна международна търговска компания, част от групата
Schwarz, ние ежедневно преследваме нашата цел: Да превърнем
пазаруването на нашите клиенти в невероятно клиентско преживяване.
Стани част от нашия екип.
Твоите задачи:
Провеждане на търговски преговори, подготвяне и сключване на
договори
Осигуряване на стоки и услуги, необходими за оперативните
потребности на компанията
Приемане, обработка и проследяване на изпълнението на поръчки и
доставки
Изготвяне на справки във връзка с направени поръчки, извършени
дейности, разходи и др.
Водене на ежедневна комуникация с доставчици и колеги на локално и
международно ниво, както и участие в оптимизирането на работните
процеси
Нашето предложение:
Атрактивно трудово възнаграждение и постоянен трудов договор
22 дни платен годишен отпуск и по 1 допълнителен ден за всеки 5
години в компанията
Ежемесечни ваучери за храна на стойност до 200 лв.
Стандартно работно време и по-кратък работен ден в петък
Осигурен безплатен паркинг при работа от офиса
Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600
лв.
Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и
подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в
семейството
Допълнителни курсове и обучения
Участие в различни фирмени инициативи и събития
К-фонд за подкрепа при лечение
Твоят профил:
Завършено висше образование с икономическа или техническа
специалност
Минимум 3 години професионален опит в сферата на снабдяването
Много добро владеене на немски и/или английски език писмено и
говоримо, като владеенето на немски език ще считаме за
предимство
Добри компютърни умения, като предишен опит със SAP и MS Office ще
считаме за предимство
Добри комуникативни умения и готовност за работа в екип
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се
свържем с теб по телефона.