HRS Bulgaria
50 - 300 служителя Apply See employer
Търговски Мениджър - Морски транспорт
Варна
full-time

Търговски Мениджър - Морски транспорт

Варна full-time

Job Description

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа


Търговски Мениджър - Морски транспорт – CMA CGM Bulgaria

CMA CGM Group е световен лидер в морския транспорт и логистиката с присъствие в над 160 държави и мрежа от над 400 офиса по света. Компанията управлява един от най-големите и модерни флоти от контейнеровози, предоставяйки иновативни и устойчиви логистични решения. CMA CGM Bulgaria е част от тази глобална структура и предлага висококачествени транспортни услуги на българския пазар.

Търсим мотивиран и организиран Търговски мениджър, който да развива и управлява клиентско портфолио в рамките на българския пазар, в съответствие с бизнес плана на компанията. Основна цел е продажбата на транспортни услуги и продукти на групата, както и представяне на нашата корпоративна култура и ценности.

Какво предлагаме:

Възможност за развитие в една от водещите световни логистични и транспортни компании.
Работа в международна среда с динамична и професионална атмосфера.
Конкурентно възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати.
Допълнителни придобивки – социален пакет, обучения, и възможности за професионално израстване.
Стабилност и сигурност като част от глобална група с над 45 години опит.
Подкрепа от опитен екип и възможност за участие в международни инициативи и търговски проекти
Какво ще правите:


Проучвате пазара и идентифицирате нови търговски възможности.
Развивате и поддържате взаимоотношения с клиенти, с цел увеличаване на приходите и пазарния дял.
Предлагате транспортни решения, включително специализирани услуги (като Reefer и Out of Gauge товари).
Организирате и провеждате срещи с клиенти според търговския план и изготвяте доклади от визитите.
Следите събираемостта по клиентските сметки и подпомагате процесите по събиране на просрочени задължения.
Представлявате компанията на търговски събития и изграждате професионална мрежа в рамките на поверения ви регион.
Работите активно по изграждането и прилагането на търговския план на агенцията.
Допълнителни отговорности:

Ръководите и мотивирате търговски екип, като следите тяхната ефективност и търсите възможности за развитие.
Анализирате търговските резултати, трафиците и натовареността по линии.
Следите пазарната динамика и информирате ръководството за наблюдаваните тенденции.
Въвеждате инструменти за наблюдение на търговската дейност и при нужда – коригиращи действия.
Необходими умения и компетенции:

Отлични комуникативни и търговски умения; способност за водене на преговори.
Добро владеене на английски език – писмено и говоримо.
Познаване на пазарната сегментация и анализ на клиентско поведение.
Опит в управлението на търговски екип и разработване на търговски стратегии.
Разбиране на принципите на ценообразуване, бюджетиране и търговска политика.
Умения за работа с офис приложения и CRM системи.
Аналитично мислене, инициативност и ориентация към резултати.
Готовност за работа в динамична международна среда.
Ако сте готови да поемете отговорност за успешното развитие на клон Варна, изпратете ни своята автобиография.
Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.