В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа!
За наш доверен партньор в момента сме в търсене на отговорен
кандидат, умеещ да работи добре в колектив, който да се присъедини
към екипа на компанията в ролята на:
Технически сътрудник - Фактурист
Основни дейности и отговорности:
Обработка на документацията, свързана с търговската дейност на
компанията;
Поддръжка и въвеждане на необходимата информация в база данни;
Издаване на фактури, изготвяне на отчети и периодични справки от
вътрешната система на компанията;
Проследяване на плащания и обработка на съпътстващата
документация;
Подпомагане на цялостната административна дейност на
компанията.
Компанията предлага:
Удовлетворяващо стартово възнаграждение;
Трудов договор – пълно осигуряване;
Стандартно работно време: понеделник/петък - 09:00-18:00ч.;
Ваучери за храна – 200лв.;
Безплатен паркинг за служителите;
Отстъпки за пазаруване в онлайн магазина на компанията;
Работа в приятелска и подкрепяща работна атмосфера с възможност за
развитие в екип от доказани специалисти.
Изисквания за заемане на длъжността:
Завършено минимум средно образование;
Опит на административна позиция, свързана с обработка на
фактури;
Отлична компютърна грамотност – MS Office – Еxcel, Word;
Отговорност към поставените задачи, добри организационни умения и
внимание към детайла;
Шофьорска книжка – кат. Б.
Ако виждаш себе си на тази позиция, кандидатствай сега, като ни
изпратиш своето CV.
Само одобрените кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.